Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:27:47 GMT

از افشای طرح ترور محمد بن سلمان تا جشن روز تنبلی در کلمبیا و مرگ ثروتمندترین زن جهان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۸۶۳/از_افشای_طرح_ترور_محمد_بن_سلمان_تا_جشن_روز_تنبلی_در_کلمبیا_و_مرگ_ثروتمندترین_زن_جهان_تصاویر

از افشای طرح ترور محمد بن سلمان تا جشن روز تنبلی در کلمبیا و مرگ ثروتمندترین زن جهان+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در شهریور ۹۶ شاهد اتفاقات و رویداد‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری در عرصه بین‌الملل بودیم. در این ماه کره شمالی بمب هیدروژنی جدید خود را با موفقیت آزمایش کرد، توفان‌های وحشتناک هاروی و ایرما جنوب آمریکا را درنوردیدند، ترامپ اولین سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل انجام داد و ثروتمندترین زن جهان درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مهمترین اخبار شهریور سال گذشته به شرح زیر است:

تصویری تکان‌دهنده‌ از کودک یمنی که جامعه جهانی را از خواب غفلت بیدار کرد نصب عروسک بادی ترامپ با ظاهری شبیه به موش+ تصاویر رئیس‌جمهور فرانسه سگ جدید کاخ الیزه را تحویل گرفت+ تصاویر آزمایش دو بمب هسته‌ای توسط آمریکا در صحرای نوادا تصویر بزرگترین قاتل زنجیره‌ای آلمان منتشر شد رهبر کره شمالی برای محافظت از جانش ۱۰ عضو سابق کا‌گ‌ب را استخدام کرده است! تصاویری از سیل و توفان وحشتناک «هاروی» در جنوب آمریکا شرکت اوبر یک ایرانی را به مدیرعاملی خود انتخاب کرد عکس دیدنی سیدحسن نصرالله در کنار پدر و برادرانش طرح ترور محمد بن سلمان فاش شد  ترامپ خواستار تکرار یکی از جنایات جنگی تاریخ آمریکا علیه مسلمانان شد پخت بزرگترین سمبوسه جهان در لندن+ تصاویر جشن روز جهانی تنبلی در کلمبیا! + تصاویر کشف قرص‌های روان‌گردان ترامپ در آلمان!+ تصاویر انعکاس رنج مردم موصل پیش از آزادسازی شهرشان از لنز دوربین عکاس واشنگتن پست+ تصاویر (۱۴+) ترامپ و ملانیا در حال تماشای خورشیدگرفتگی تاریخی آمریکا+ تصاویر 13 تئوری توطئه که حقیقت داشتند! سفر ۶ هفته‌ای ۹ حاجی انگلیسی با دوچرخه برای ادای مناسک حج+ تصاویر در صورت مرگ ملکه چه اتفاقاتی در انگلیس خواهد افتاد؟ شیوه‌های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش! ترامپ استراتژیست جنجالی کاخ سفید را اخراج کرد بزرگترین تهدیدهای جهان در 10 سال آینده از نگاه بیل گیتس 10 کشوری که در آنها بیشتر از کشور خودتان درآمد خواهید داشت درگیری لفظی قطر و عربستان بر سر ایران در نشست اتحادیه عرب+ فیلم سکته قلبی 12 میمون در هند از ترس ببر وحشی!+ عکس اسرائیل از جدایی کردستان حمایت کرد نهمین نوه ترامپ به دنیا آمد+ تصاویر ویدئویی از قدرت توفان ایرما در آمریکا فروش دختران آواره سوری به مردان مُسن در ترکیه! چرا القاعده یازده سپتامبر را برای حمله به آمریکا انتخاب کرد؟ کدام شاهزاده سعودی مخفیانه به اسرائیل سفر کرد؟ انگیزه اصلی «اُسامه بن لادن» از اجرای حملات یازده سپتامبر فاش شد مراسم دعاخوانی عجیب ترامپ در کاخ سفید برای قربانیان توفان هاروی+ فیلم و تصاویر بانوی صورتی کره شمالی کیست؟ + تصویر سوئد درخواست پناهندگی پیرترین پناهجوی جهان را رد کرد+ تصاویر عربستان حمله به ایران را در رسانه‌ها ممنوع کرد چرا جاسوسی از کره شمالی برای آمریکا تقریباً غیرممکن است؟ اوباما در نامه خداحافظی برای ترامپ چه نوشت؟ بمب هیدروژنی چیست و چه تفاوتی با بمب اتمی دارد؟ ۲۱ اقتصاد برتر جهان در سال ۲۰۳۰+ جایگاه ایران عکس‌های تبلیغاتی ترامپ در مناطق سیل‌زده برای انتخابات 2020! کره شمالی بمب هیدروژنی جدید خود را با موفقیت آزمایش کرد  ثروتمندترین زن جهان درگذشت+ تصاویر زنی که ادعا می‌کند همسر پنهانی سیسی و چاوز بوده است+ تصاویر ظریف و تیلرسون برای اولین بار دور یک میز نشستند+ تصاویر چهره مستاصل رئیس‌دفتر ترامپ هنگام سخنرانی او!+ عکس تکرار ادعاهای ضدایرانی ترامپ؛ این بار در مجمع عمومی سازمان ملل زیباترین صحنه سخنرانی ترامپ در سازمان ملل! + فیلم پایکوبی شهرک‌نشینان صهیونیست بر سر مزار حضرت ابراهیم (ع) + فیلم با ترین‌های جهان آشنا شوید+ تصاویر صرف هزینه‌های گزاف برای شبیه شدن به دختر رئیس‌جمهور آمریکا!+ تصاویر استفاده از تصویر ملانیا ترامپ برای تبلیغ آموزشگاه زبان+ تصاویر تولید دمپایی‌هایی با نقش توییت‌های متناقض دونالد ترامپ+ تصاویر کره شمالی: می‌خواهیم به نقطه‌ای برسیم که آمریکا جرأت صحبت کردن درباره گزینه نظامی را نداشته باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۶۳/از_افشای_طرح_ترور_محمد_بن_سلمان_تا_جشن_روز_تنبلی_در_کلمبیا_و_مرگ_ثروتمندترین_زن_جهان_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: