Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@02:53:40 GMT

راه اندازی یگان ترور اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۸۶۷/راه_اندازی_یگان_ترور_اسرائیل

راه اندازی یگان ترور اسرائیل

منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز از تلاش گروهی از نظامیان ارتش این رژیم برای احیای مجدد یگان 101 برای ترور فلسطینیان در خارج از اوقات خدمت نظامی پرده برداشتند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار این نظامیان 20 نفر است و آن‌ها در حال تلاش برای احیای یگانی با هدف گرفتن انتقام از فلسطینیان در پی کشته شدن یک خاخام صهیونیست در نزدیکی نابلس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان 101 یگانی بود که در آگوست سال 1952 تشکیل شد. این یگان علیه اردوگاه‌های آوارگان و روستاهای مرزی فلسطینی عملیات تروریستی انجام می داد. افراد این یگان از میان تبهکاران، سابقه داران، دزدان و قاتلان انتخاب می‌شدند.

جوانان فلسطینی سه‌شنبه گذشته در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت فلسطین، با انجام عملیاتی ضد صهیونیستی، یک خاخام اسرائیلی را در نابلس به هلاکت رسانده و پس از آن به سلامت از صحنه این عملیات، فرار کردند.

ترامپ روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

از ابتدای تصمیم ترامپ تاکنون بیش از 15 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست یا در پی حملات جنگنده‌های این رژیم به شهادت رسیده و ده‌ها تن نیز زخمی شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۶۷/راه_اندازی_یگان_ترور_اسرائیل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: