Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:59:36 GMT

انتقاد کارگردان فیلم باران آهسته از تعطیلی انجمن سینمای جوان/ خبرهای خوبی درباره فیلم کوتاه شنیده نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۸۸۵/انتقاد_کارگردان_فیلم_باران_آهسته_از_تعطیلی_انجمن_سینمای_جوان_خبرهای_خوبی_درباره_فیلم_کوتاه_شنیده_نمی_شود

انتقاد کارگردان فیلم باران آهسته از تعطیلی انجمن سینمای جوان/ خبرهای خوبی درباره فیلم کوتاه شنیده نمی‌شود

کارگردان فیلم باران آهسته گفت: در حیطه فیلم کوتاه خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود و شایعه‌ای مبنی بر تعطیلی انجمن سینمای جوان نیز شنیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید نجاتی در آئین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: متأسفانه اخیراً در حیطه فیلم کوتاه خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود و شایعه‌ای مبنی بر تعطیلی انجمن سینمای جوان نیز شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فعالیت این انجمن در سطح کشور و ضرورت حمایت از آن افزود: در این انجمن با کمترین هزینه، به هنرمندان و جوانان شهرهای مختلف کشور سینما را آموزش می‌دهد.

این هنرمند مطرح کشور با انتقاد از بی توجهی به این موضوع تصریح کرد: افرادی که فکر می‌کنند کار سینمای جوان آموزش کارگردانی است، در اشتباه هستند زیرا انجمن سینمای جوان در حال حاضر فرهنگ را آموزش می‌دهد نه کارگردانی.

کارگردان فیلم باران آهسته با انتقاد از این موضوع که قرار است آموزش فیلم کوتاه در این زمینه حذف شود، اضافه کرد: ما خواستار فیلم کوتاه هستیم زیرا آموزش فیلم کوتاه تنها کارگردان تحویل نمی‌دهد بلکه فرهنگ را به جوانان جامعه تزریق می‌کند.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۸۵/انتقاد_کارگردان_فیلم_باران_آهسته_از_تعطیلی_انجمن_سینمای_جوان_خبرهای_خوبی_درباره_فیلم_کوتاه_شنیده_نمی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: