Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:40:19 GMT

بازیگر سریال نفس دچار سانحه شده است/ امیدوارم امروز ادامه سکانس‌ها را جلوی دوربین ببریم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۹۴۸/بازیگر_سریال_نفس_دچار_سانحه_شده_است_امیدوارم_امروز_ادامه_سکانس_ها_را_جلوی_دوربین_ببریم

بازیگر سریال نفس دچار سانحه شده است/ امیدوارم امروز ادامه سکانس‌ها را جلوی دوربین ببریم

خبرگزاری میزان- سامان با اشاره به اینکه بازیگر سریال "نفس" دچار سانحه شده است، ابراز امیدواری کرد که گروه بتواند امروز ادامه سکانس‌ها را ضبط کند. جلیل سامان کارگردان سریال تلویزیونی "نفس" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ساناز سعیدی بازیگر سریال "نفس" دچار سانحه شده است.
وی ادامه داد: با این اتفاق، ما یکی دو روز دچار مشکل شدیم و سعی کردیم سکانس‌های دیگری را در این مدت ضبط کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامان تصریح کرد: ساناز سعیدی روز گذشته استراحت مطلق داشته است تا امروز بتواند جلوی دوربین برود.
وی اظهار کرد: ضبط سریال "نفس" متوقف نشده بلکه کمی با کندی رو به رو شده است.
کارگردان سریال تلویزیونی "نفس" یادآور شد: به طور تقریبی ساناز سعیدی در تمامی سکانس‌های سریال حضور دارد و ما سکانس های کمی را داریم که این بازیگر در آن ها حضور نداشته باشد.
وی افزود: بنابراین ما سکانس‌های بسیار معدودی را داشتیم که بتوانیم آن‌ها را در غیاب سعیدی ضبط کنیم.
کارگردان سریال "ارمغان تاریکی" توضیح داد: همچنین در مواقع دیگری که این بازیگر سرما خورده بود و یا کاری برایش پیش آمده بود، ما سکانس‌هایی را که او در آن‌ها ایفای نقش نداشت را ضبط کرده بودیم و به همین دلیل سکانس های زیادی باقی نمانده بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز ساناز سعیدی سر صحنه حضور پیدا کرده اما اگر خدای ناکرده امروز حالش مساعد نباشد و نتوانیم به ضبط ادامه سکانس‌ها بپردازیم، با توجه به اینکه در اواخر ضبط سریال هستیم، با مشکل رو به رو می‌شویم.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۹۴۸/بازیگر_سریال_نفس_دچار_سانحه_شده_است_امیدوارم_امروز_ادامه_سکانس_ها_را_جلوی_دوربین_ببریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: