Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:25:48 GMT

جان باختن 4نفر در آتش‌سوزی مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۹۵۸/جان_باختن_۴نفر_در_آتش_سوزی_مینی_بوس_در_بزرگراه_آیت_الله_سعیدی

جان باختن 4نفر در آتش‌سوزی مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر حریق یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی ۴ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، کاظم هاشم‌آبادی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۷:۲۰ صبح امروز آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح، نبش خیابان جرجانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و اطلاعات اولیه اعلام شده بهآتش‌نشانانحاکی از آن بود که هیچ محبوسی داخل مینی‌بوس نیست اما با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که چهار نفر در میان شعله‌های آتش داخل مینی‌بوس گرفتار شده‌اند که به سرعت آتش‌نشانان حریق را اطفاکردند.

وی تصریح کرد: پس از اطفای حریق، آتش‌نشانان با جسد بی‌جان چهارنفر از سرنشینان مینی‌بوس (سهمرد و یک زن) مواجه شدند همچنیناین مینی‌بوس اداری و در حال انتقال کارمندان به محل کار بود.

هاشم‌آبادی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشغول تحقیق درباره علت حادثه هستند، اجساد برای انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل داده شده و عملیات پایان یافته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۹۵۸/جان_باختن_۴نفر_در_آتش_سوزی_مینی_بوس_در_بزرگراه_آیت_الله_سعیدی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: