Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:18:51 GMT

حجت الاسلام سعیدی: تداوم انقلاب اسلامی نیازبه فداکاری و جهاد دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۹۶۴/حجت_الاسلام_سعیدی_تداوم_انقلاب_اسلامی_نیازبه_فداکاری_و_جهاد_دارد

حجت الاسلام سعیدی: تداوم انقلاب اسلامی نیازبه فداکاری و جهاد دارد

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد که در حسینه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) رشت برگزار شد، به بررسی ریزش‌ها و رویش‌ها در انقلاب‌ها پرداخت و اظهار کرد: این ریزش‌ها و رویش‌ها در چند سطح ماهیت انقلاب، مردم، خواص، دولت‌ها و جامعه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی 14 خرداد را روزرحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و رویش رهبری جدید انقلاب توصیف کرد و گفت: 15 خرداد روز رویش انقلاب و آغاز حرکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: حرکت انقلاب در هیچ زمانی طی 1500 سال گذشته به اندازه امروز دارای حساسیت نبوده است.

وی یادآور شد: اگر نیروهای انقلابی توجه به حساسیت شرایط، پیچیدگی‌های دوره و زمان و تکلیف خود نداشته باشند انقلاب ما نیز با چالش انقلاب‌های پیشین روبرو می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دو تجربه انقلاب حضرت موسی(علیه السلام) و انقلاب پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم)، گفت: افول از ضوابط و رعایت نکردن اصول انقلاب باعث شد خداوند لباس کرامت را از بنی اسرائیل گرفت.

وی اذعان کرد: انقلابی الهی است که ملت، جامعه، قوم و دولت آن از ابتدا در خط بوده و تا آخر خط هم در مسیر بماند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه تداوم انقلاب به فداکاری، جهاد و تلاش نیاز دارد، گفت: جهاد ائمه معصومین باعث شد انقلاب پیامبر و بعثت بماند.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی ایران، اصل انقلاب را رویش عظیمی در برهه کنونی تاریخ دانست و گفت: انقلاب بزرگترین رویش تاریخ بعد از بعثت و حکومت حضرت علی علیه اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: تاثیر انقلاب در شکل گیری جنبش‌های اسلامی و حق طلبانه بیانگر رویش خارجی انقلاب است.

وی نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه را رویش خارجی گفتمان انقلاب برشمرد و اظهار داشت: رویش داخلی انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی و بسیاری از جنبه‌های دیگر بی شمار است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: برخلاف انقلاب‌های گذشته ،انقلاب ما با قدرت باقی مانده و ریزش نداشته که علت اصلی و مهم ان برخورداری از عنصر رهبری بوده است.

وی افزود: در کلان مسئله، امت ما تا اینجای جاده انقلاب همراه با رهبری در خط حرکت کرده و ریزش نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در دولت‌ها دچار افت و ریزش بوده و هستیم، گفت: در حوزه خواص هم رویش و ریزش فراوان داشتیم و عملکرد خواص در فتنه 88 شاهد این مطلب است.

وی داشتن نگاه به بیرون از کشور و عدول از ما می‌توانیم را مصداق ریزش ارزش در خواص خواند و اظهار کرد: عده‌ای در داخل می‌گویند چرا با آمریکا به گونه‌ای حرف بزنیم ما را تحریم کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، عبور از مردم سالاری دینی به دموکراسی غربی را از دیگر مصادیق ریزش ارزشی برشمرد و اعلام کرد: دروغ، پول، فریب و مردم هراسی از ارکان دموکراسی غربی است و باید مراقب باشیم این نوع دموکراسی در کشور رسوخ پیدا نکند.

وی تصریح کرد: عدول از شیطان دانستن آمریکا به کدخدا، تغییر رفتار از مقاومت به سازش ریزش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان اظهارکرد: مشکل ما از سکوت خواص است، در همین موضوع سند 2030 که از کاپیتولاسیون بدتر است اگر خواص سکوت کنند به فرهنگ کشور آسیب جدی وارد می‌شود.

302

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۹۶۴/حجت_الاسلام_سعیدی_تداوم_انقلاب_اسلامی_نیازبه_فداکاری_و_جهاد_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: