Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@14:28:55 GMT

تصویر پیش‌فرض پروفایل‌های توییتر تغییر می‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۳۴۹/تصویر_پیش_فرض_پروفایل_های_توییتر_تغییر_می_کند

تصویر پیش‌فرض پروفایل‌های توییتر تغییر می‌کند!




شبکه اجتماعی توییتر می‌گوید که می‌خواهد تصویر پیش‌فرض پروفایل‌های جدید را تغییر دهد و نماد تخم‌مرغ را عوض کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در هفت سال گذشته، حساب‌های جدید توییتر دارای یک تصویر پروفایل تخم‌مرغ بودند که نمادی از آرم سایت که یک پرنده است، بود. برخی افراد این تصویر پیش‌فرض را با تصور جالب بودن آن حفظ کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این شبکه اجتماعی در روزهای اخیر اعلام کرده است که قصد دارد این تصور پیش‌فرض را تغییر دهد.

تصویر پیش‌فرض جدید بیشتر شبیه به یک حفره یا سوراخ خواهد بود تا کاربران را برای آپلود تصاویر خود تشویق کند. البته بسیاری از کاربران این بیانیه که در ۳۱ مارس منتشر شده بود را به عنوان دروغ ۱۳ (روز اول آوریل) در نظر گرفتند.


تصویر پروفایل پیش‌فرض توییتر زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد، شبیه به شبح یک فرد بود. سال بعد این تصویر به « o_O» تغییر یافت، پیش از اینکه شکل پرنده در سال ۲۰۰۹ معرفی شود و سپس تصویر تخم مرغ در سال ۲۰۱۰، به عنوان تصویر پیش‌فرض در نظر گرفته شد.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۳۴۹/تصویر_پیش_فرض_پروفایل_های_توییتر_تغییر_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: