Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@08:02:48 GMT

اوسیانو کروز در گفتگو با مارکا: خوشحالیم که ایران به عنوان صدرنشین با اسپانیا دیدار می کند؛ نباید به لاروخا اجازه فکر کردن بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۴۳۹/اوسیانو_کروز_در_گفتگو_با_مارکا_خوشحالیم_که_ایران_به_عنوان_صدرنشین_با_اسپانیا_دیدار_می_کند_نباید_به_لاروخا_اجازه_فکر_کردن_بدهیم

اوسیانو کروز در گفتگو با مارکا: خوشحالیم که ایران به عنوان صدرنشین با اسپانیا دیدار می کند؛ نباید به لاروخا اجازه فکر کردن بدهیم

مربی تیم ملی می گوید اسپانیا قدرتمندتر از آن است که با اخراج لوپتگی از گردونه مسابقات کنار برود.

طرفداری- اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال به فاصله کمتر از 48 ساعت تا آغاز دیدار با اسپانیا در مصاحبه ای با مارکا اظهار داشت که تیم او می خواهد به مرحله بعد صعود کند و مراکش را هم نباید تیم حذف شده ای دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکا، مربی تیم ملی ایران، اوسیانو کروز، بازیکن سابق رئال سوسیداد و اسپورتینگ لیسبون است. او مربی تیمی است که کارلوس کی روش سکان هدایت آن را در دست دارد. او قبل از بازی با اسپانیا مصاحبه ای را با مارکا داشته است که در ادامه می خوانید.

کروز درباره پیروزی روحیه ایران مقابل مراکش اظهار داشت:

ما به خودمان اطمینان داشتیم و همیشه این اطمینان وجود دارد زیرا کل این ماه را برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده ایم.

کروز با امیدواری ادامه داد:

می دانیم که جایگاه ما در این جام جهانی بهتر می شود و به مرحله بعد می رویم. سه تیم بسیار قدرتمند در گروه ما هستند و می دانیم که بازی های دشواری داریم اما خوشحالیم که به عنوان صدرنشین گروه دیدار دوم را برگزار می کنیم.

او درباره مراکش افزود:

نمی توانیم آن ها را حذف شده بدانیم چون آن ها فقط بازی اول را باخته اند و می توانند برای اسپانیا و پرتغال دردسرساز شوند.

کروز درباره چگونگی آنالیز تیم اسپانیا اظهار داشت:

مهم ترین نکته برای مهار اسپانیا این است که به آن ها اجازه فکر کردن ندهیم.

اوسیانو درباره حذف احتمالی اسپانیا بعد از اخراج لوپتگی گفت:

نه، اسپانیا بسیار قدرتمند است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۴۳۹/اوسیانو_کروز_در_گفتگو_با_مارکا_خوشحالیم_که_ایران_به_عنوان_صدرنشین_با_اسپانیا_دیدار_می_کند_نباید_به_لاروخا_اجازه_فکر_کردن_بدهیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: