Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@02:25:20 GMT

نگاهی به صحبت های عجیب اوسیانو کروز کمک مربی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۴۴۱/نگاهی_به_صحبت_های_عجیب_اوسیانو_کروز_کمک_مربی_تیم_ملی

نگاهی به صحبت های عجیب اوسیانو کروز کمک مربی تیم ملی

درمناظره های از نوع داخلی و حتی خارجی رسم است که طرفین تهدید به گفتن اسرار مگو می کنند.حکایت این گونه تهدید ها را اما بارها در ورزش ایران هم شاهد بوده ایم و در جدیدترین مورد آن این بار شاهد نسخه ای پرتغالی از تهدیدهای اینچنینی هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن افاضلی سرمربی فعلی تیم نفت تهران می گوید ” در ۱۴ سال حضور در تیم ملی یاد گرفته که به باشگاه ها احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمله افاضلی در حالی است که از باشگاه نفت بازیکنی در تیم ملی نیست و این جمله در هیچ جای دنیا نمی تواند با بی احترامی و برخورد تند روبه رو شود اما جناب اوسیانو کروز کمک مربی تیم ملی که سابقه رفتار غیر حرفه ایش را در برخورد با نمایندگان فیفا در کمپ تیمهای ملی دیده بودیم شروع به سخن کرده و می گوید:

“سرمربی تیم ملی هیچ وقت درباره ۴۰ روز در اردو بودن یا توقف لیگ یا بازی نکردن بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان صحبت نکرده‌اند. پیام ما بسیار شفاف است که با در نظر گرفتن شرایط کنونی لیگ ایران و همینطور سطح مسابقاتی که در جام جهانی در انتظار ماست در ۷۵ روز آینده باید سعی کنیم یک راهکار برای کمک به بازیکنان داخلی‌مان بیابیم تا آنها آمادگی بهتری داشته باشند و بتوانند در جام جهانی روسیه رقابت کنند.”

به نظر می آید که جناب کروز به سخنان کارلوس کی روش گوش نداده است که بداند کی روش برخلاف نظر کمکش از تعطیلی لیگ سخن گفته است و از طرفی دیگر چگونه این آقایان تا به امروز که تنها ۷۵ روز به جام جهانی مانده است و مدت حضور ۷ ساله کی روش در تیم ملی متوجه این اختلاف سطح بازیکنان داخلی با سطح جام جهانی شده اند؟

اما اوج سخنان کروز اینجا در خطاب به هومن افاضلی است:

“در ۱۴ سالی که مدعی هستید در خدمت تیم‌های ملی بودید، ما در فدراسیون به خوبی می‌دانیم که شما چگونه و از چه طریقی به تیم امید آقای علی منصوریان لطمه زدید و باعث ضربه دیدن این تیم با پنهان کردن اطلاعات حساس شدید که عواقب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشت”

یکی به ما بگوید که کروز چه سمت اجرائی در فدراسیون فوتبال دارد؟

این آقا همان رفتارهای تهدید به افشاگری را اجرا نمی کند؟ آیا به جای این همه سعی و کوشش در مورد جمع آوری اطلاعات برای افشاگری بهتر نبود که بر روی کار خودتان تمرکز می کردید آقای کروز؟

راستی کسی از آقایان تاج و ساکت خبری دارد؟

تورج عاطف-خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۴۴۱/نگاهی_به_صحبت_های_عجیب_اوسیانو_کروز_کمک_مربی_تیم_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: