Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:15:51 GMT

مربی تیم والیبال دختران امید ایران: به ارتقای رتبه در رقابت های آسیایی می اندیشیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۱۵/مربی_تیم_والیبال_دختران_امید_ایران_به_ارتقای_رتبه_در_رقابت_های_آسیایی_می_اندیشیم

مربی تیم والیبال دختران امید ایران: به ارتقای رتبه در رقابت های آسیایی می اندیشیم

فریبا سلیمانی مربی تیم والیبال دختران زیر 23 سال ایران که از محل بازی ها در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد، گفت: هیچ حریفی را در این دوره از رقابت ها دست کم نمی گیریم و امیدوارم با بازی های خوب بتوانیم رتبه والیبال دختران امید ایران را از هشتم آسیا ارتقا دهیم.
وی در خصوص حریفان ایران در رقابت های قهرمانی والیبال دختران امید آسیا گفت: در این رده سنی شناخت از حریف تقریبا سخت و غیر ممکن است، اما ارزیابی تیم مالزی به عنوان نخستین حریف ایران در این دوره از رقابت ها نشان می دهد که این تیم از نظر فنی قابل مقایسه با گذشته نیست و رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه امسال در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود.
مربی تیم والیبال دختران زیر 23 سال ایران گفت:‌ دختران والیبالیست ایران در روز نخست این رقابت ها با قرعه استراحت روبرو شدند و این فرصت فراهم شد تا دیدار تیم های مالزی و نیوزلند را آنالیز کنیم.
وی افزود: با تلاش بازیکنان موفق شدیم بازی نخست خود را در رقابت های قهرمانی آسیا ببریم و امیدواریم بتوانیم به روند رو به رشد خود همچنان ادامه دهیم.
سلیمانی، بازیکن شماره یک تیم والیبال مالزی را بسیار حرفه ای ارزیابی کرد و افزود: ‌این بازیکن در همه زمین حرکت می کرد و در همه پست ها به جز در پست پاسور عملکرد بسیار خوبی داشت و تاثیر زیادی در امتیاز آوری حریف داشت. البته سرویس های خوب بازیکنان ما نیز تاثیر زیادی در برد تیم داشت.
مربی تیم والیبال دختران زیر 23 سال ایران گفت:‌ سایر دیدارها حریفان ایران را آنالیز خواهیم کرد تا در صورت صعود به مرحله بعد بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
نگین شیرتری، شقایق شفیع، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، هاله متقیان، آیتک سلامت و منا رمضانی نفرات اعزامی به تایلند هستند و سیما صدیقی به عنوان سرمربی و فریبا سلیمانی و فاطمه شعبان خمسه به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.
تیم والیبال دختران ایران در گروه چهار این رقابت ها با تیم های مالزی و نیوزلند هم گروه است .
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید .
ورزشی **1828
خبرنگار:‌خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:لی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۱۵/مربی_تیم_والیبال_دختران_امید_ایران_به_ارتقای_رتبه_در_رقابت_های_آسیایی_می_اندیشیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: