Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:26:10 GMT

جام جهاني روسيه؛ شکست کره‌جنوبي مقابل سوئد+ ويدئو

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۸۴/جام_جهانی_روسیه_شکست_کره_جنوبی_مقابل_سوئد_ویدئو

جام جهاني روسيه؛ شکست کره‌جنوبي مقابل سوئد+ ويدئو

خبرگزاري آريا - تيم سوئد در ديداري که شکسته شدن چند رکورد را در پي داشت؛ تيم کره جنوبي را با يک گل شکست داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين بازي، تيم ملي فوتبال سوئد به لطف بازبيني کمک داور ويدئويي و با گلي که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد؛ موفق به پيروزي يک بر صفر مقابل کره جنوبي شد.
در دومين بازي از گروه F جام جهاني 2018 روسيه، تيم ملي سوئد از ساعت 16:30 امروز(دوشنبه) مقابل تيم ملي کره جنوبي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نيمه اول دو صحنه مشکوک به پنالتي اتفاق افتاد که داور از کنار آنها گذشت تا دو تيم با تساوي بدون گل به رختکن بروند اما در نيمه دوم و در دقيقه 64، کيم مين وو بازيکن کره اي در محوطه جريمه خودي روي پاي روي کلاسن مرتکب خطا شد که داور ال‌سالوادوري مسابقه اعتقادي به اعلام خطاي پنالتي نداشت، اما ثانيه‌هايي بعد با اعلام کمک داور ويدئويي(VAR) و بازبيني مجدد صحنه، براي سوئد پنالتي گرفت.
گرانکوئيست، کاپيتان تيم ملي سوئد پشت ضربه پنالتي ايستاد و خلاف جهت هيوون وو توپ را به سمت چپ دروازه کره جنوبي زد تا گل اول بازي براي تيم ملي سوئد ثبت شود.
با وجود تلاش مضاعف کره اي ها براي جبران گل خورده در نهايت نتوانستند گلزني کنند تا سومين تيم آسيايي راه يافته به جام جهاني هم نخستين بازي خود را با شکست پشت سر بگذارد.
ايران تنها تيم آسيايي است که تا روز پنجم اين بازيها موفق به برد حريف و کسب امتياز شده است.
روز گذشته در اولين بازي گروه F جام جهاني 2018 تيم ملي مکزيک موفق به پيروزي يک بر صفر مقابل آلمان شد و امروز هم سوئد توانست با همين نتيجه کره جنوبي را شکست دهد تا دو تيم سه امتيازي در اين گروه باشند.
با برد سوئد مقابل کره جنوبي رکوردهاي متفاوتي در دو تيم ملي شکسته شد.
نخست سوئد پس از ٦٠سال موفق شد تا ديدار نخست در جام جهاني را ببرد.
تيم سوئد در ٦٠ سال قبل هيچکدام از بازي هاي نخست خود در جام جهاني را با پيروزي به پايان نرسانده بود و توانست با اين برد، خاطره پيروزي ٣-٠ برابر مکزيک در ديدار نخست جام جهاني ١٩٥٨ را زنده کند.
دوم اينکه همچنين کره اي ها نيز در ديدار نخست ٤ دوره قبل جام جهاني نباخته بودند، ١ برد و سه تساوي اين نويد را مي داد تا بتوانند اين موفقيت را تکرار کنند اما آنها در اين ديدار شکست خوردند تا اين رکوردشان نيز شکسته شود.
همچنين اين ديدار دومين نبرد تاريخ دو تيم بود، در نبرد اول تيم سوئد 71 سال پيش در المپيک ١٩٤٧ موفق شده بود ١٢-٠ چشم بادامي ها را شکست بدهد.
در ديگر بازي هاي امروز بلژيک با پاناما و انگليس با تونس ديدار مي کنند.
137/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۸۴/جام_جهانی_روسیه_شکست_کره_جنوبی_مقابل_سوئد_ویدئو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: