Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:19:11 GMT

تصادف خونین در محور روستایی الیگودرز ۶ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۰۱/تصادف_خونین_در_محور_روستایی_الیگودرز_۶_کشته_برجای_گذاشت

تصادف خونین در محور روستایی الیگودرز ۶ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه پژو با یک دستگاه کامیون در محور روستایی الیگودرز ۶ نفر فوت شد.

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از تصادف خونین در محور الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: در اثر تصادف یک دستگاه پژو با یک دستگاه کامیون 6 نفر فوت شد.

وی افزود: این حادثه در جاده روستایی قلعه عبدالرضا الیگودرز رخ داده که فوت شدگان این حادثه از سرنشینان خودرو پژو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه این حادثه عصر امروز رخ داده است عنوان کرد: علت رخ داده این تصادف خونین در دست بررسی است.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۰۱/تصادف_خونین_در_محور_روستایی_الیگودرز_۶_کشته_برجای_گذاشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: