Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@05:32:57 GMT

اعزام دانشجویان واحد الیگودرز به اردوی راهیان نور

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۰۳/اعزام_دانشجویان_واحد_الیگودرز_به_اردوی_راهیان_نور

اعزام دانشجویان واحد الیگودرز به اردوی راهیان نور

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا با بدرقه رئیس، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد الیگودرز و مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان 40 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل درویشی رئیس واحد الیگودرز با توجه به برگزاری مستمر این اردوها گفت: «فضای معنوی حاکم بر مناطق جنگی و یادآوری هشت سال ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در مقابله با تهاجم دشمن به این سرزمین، می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر قشر جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی برای رویارویی با هرگونه تهدید دشمنان داشته باشد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۰۳/اعزام_دانشجویان_واحد_الیگودرز_به_اردوی_راهیان_نور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: