Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:08:09 GMT

کاهش شدید آب ورودی سدهای خان‌آباد و کزنار الیگودرز،سدها آبی برای رهاسازی ندارند‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۰۵/کاهش_شدید_آب_ورودی_سدهای_خان_آباد_و_کزنار_الیگودرز_سدها_آبی_برای_رهاسازی_ندارند

کاهش شدید آب ورودی سدهای خان‌آباد و کزنار الیگودرز،سدها آبی برای رهاسازی ندارند‌

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا میرزایی در حاشیه بازدید از سد حوضیان الیگودرز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس آمار شبکه باران سنج شرکت آب منطقه‌ای، میزان بارش‌ها در سال آبی جاری تاکنون در مقایسه با دوره مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است به طوری که در بین شهرستان‌های تابعه لرستان، شهرستان الیگودرز با ۱۴۷ میلی‌متر بارش کمترین میزان بارندگی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش بارندگی در الیگودرز و در پی آن کاهش شدید آب ورودی سد‌های حوضیان، خان‌آباد و کزنار اشاره کرد و افزود: حجم آب پشت سد حوضیان ۲۶ فروردین ماه معادل ۱۸ میلیون متر مکعب است که حدود ۴۳ درصد از حجم آن خالی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه سد‌های خان آباد و کزنار الیگودرز نیز در سال آبی جاری عملاً آبی برای رهاسازی بخش کشاورزی ندارند، عنوان کرد: با توجه به خالی بودن سد‌های خان آباد و کزنار به همه کشاورزان منطقه اعلام شد که در سال جاری از کاشت هرگونه کشت آبی در اراضی تحت پوشش این دو سد خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

 

وضعیت سدهای لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۰۵/کاهش_شدید_آب_ورودی_سدهای_خان_آباد_و_کزنار_الیگودرز_سدها_آبی_برای_رهاسازی_ندارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: