Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:40:53 GMT

ابتداي سال جاري تاکنون 600 يادواره شهدا در استان برگزارشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۷۴/ابتدای_سال_جاری_تاکنون_۶۰۰_یادواره_شهدا_در_استان_برگزارشده_است

ابتداي سال جاري تاکنون 600 يادواره شهدا در استان برگزارشده است

خبرگزاري آريا- رضا نجفي، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کردستان در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان اظهار کرد: بنياد شهيد در 22 اسفندماه سال 58 به فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره)به منظور حفظ و احيا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و حفظ جايگاه آنان در جامعه تاسيس شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وي با اشاره به اينکه هر اقتدار و پيشرفتي را در کشور مديون شهدا و خانواده آنان هستيم، افزود: با برنامه‌هاي ترويجي صورت گرفته، امروز 50 درصد جامعه با نام روز شهدا آشنا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفي با اعلام اينکه رسيدگي به امور خانواده‌هاي شهدا و جانبازان از اولويت‌هاي کاري بنياد شهيد است، افزود: در اين راستا تاکنون در طرح سپاس هشت هزار و 277 ديدار با خانواده شهدا صورت گر فته است.
اعلام کرد: در سال جاري با همکاري اداره کل حج و زيارت کردستان 153 نفر از خانواده شهدا و ايثارگران به مکه مکرمه اعزام شدند.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کردستان افزود: از ابتداي سال جاري تاکنون 600 يادواره شهدا در استان برگزارشده است.در حال حاضر هزار و هفت نفر دانش‌آموز خانواده شهدا و ايثارگران در اين مدارس مشغول تحصيلند و دو هزار و 220 نفر دانشجو در دانشگاه هاي استان تحصيل مي‌کنند.
نجفي با اشاره خدمات ارائه شده دربخش درمان جامعه هدف به طرح پايش سلامت وبيمه هاي همگاني وتکميلي وبرکزاري کميسيون پزشکي براي جانبازان بيان کرد: 850 نفر از جانبازان در کميسيون هاي پزشکي تعيين درصد شرکت کردند.
وي عنوان کرد: در راستاي تحقق شعار امسال اقتصادمقاومتي،توليد و اشتغال 253 مورد اشتغال براي جامعه ايثارگران استان ايجاد شده است.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران کردستان يادآور شد: از تعداد مذکور 187 نفر استخدام ادارات و دستگاه هاي اجرايي بر اساس قانون موجوددر اين خصوص شدند و براي66 نفر هم از محل پرداخت تسهيلات بانکي، اشتغال ايجاد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۷۴/ابتدای_سال_جاری_تاکنون_۶۰۰_یادواره_شهدا_در_استان_برگزارشده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: