Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:38:24 GMT

قرآن در راس برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۷۵/قرآن_در_راس_برنامه_های_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_کردستان_قرار_دارد

قرآن در راس برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان قرار دارد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه انس، تدبر و عمل به قرآن کریم باعث رستگاری و نزدیکی انسان به خداوند می شود، گفت: قرآن در راس برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز (11آبان) در اختتامیه مسابقات قرآنی خانواده ها و کارکنان بنیاد شهید کردستان که در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی در سنندج برگزار شد، گفت: انس، تدبر و عمل به قرآن باعث رستگاری و نزدیکی انسان به خداوند می شود، زیرا این کتاب آسمانی بهترین راهنما برای انسانها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عمل کردن به دستورات قرآن کریم باعث دوری انسانها از پلیدهای ظاهر و باطن خواهد شد و الگوگیری از این کتاب آسمانی باعث سعادت و رستگاری انسانها می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: الگوگیری از قرآن کریم روزبه روز باعث رشد معنوی انسانها می شود، بنابراین ضروری است که این کتاب آسمانی را الگوی خود در تمام مراحل زندگی خود  قرار دهیم.

 

وی افزود: همه ما و دست اندرکاران و مربیان قرآنی باید کمک کنند که پیوند جوانان و نوجوانان با قرآن کریم روز به روز مستحکم تر شود، زیرا دشمنان با هجمه های فرهنگی درصدد دوری نسل جوان از معنویات هستند.

 

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: قرآن در راس برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و ما بر خود می‌بالیم که در نظامی اسلامی همه ما درصدد آن هستیم که در سایه قرآن کریم روز به روز به رشدمعنوی برسیم. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در پایان با تبریک به دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند، افزود: والدین باید تلاش کنند که فرزندانشان از نظر معنوی خوب رشد کنند، زیرا امروز تهاجم فرهنگی دشمنان در کمین فرزندان این مرز و بوم است.

 

گفتنی است، در ادامه این برنامه معنوی از تعداد  30 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی بنیاد شهید استان کردستان با دادن هدایا و لوح تقدیری  تجلیل شد.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۷۵/قرآن_در_راس_برنامه_های_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_کردستان_قرار_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: