Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:54:38 GMT

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان: 450 مزار شهید در روستاهای کردستان ساماندهی نشده است/ تشکیل بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های فرزندان شاهد و ایثارگر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۷۷/مدیرکل_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_کردستان_۴۵۰_مزار_شهید_در_روستاهای_کردستان_ساماندهی_نشده_است_تشکیل_بانک_اطلاعاتی_از_توانمندی_های_فرزندان_شاهد_و_ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان: 450 مزار شهید در روستاهای کردستان ساماندهی نشده است/ تشکیل بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های فرزندان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که با حضور مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌های این نظام هستند و تکریم از آنها پاسداشت حفظ ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز فضای تکریم از جامعه ایثارگری در کشور و استان ما وجود دارد، گفت: امیدواریم با نگاه و تلاش همه حوزه‌ها تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که امروز دغدغه همه مردم و مسؤولان است بحث بیکاری است، گفت: امروز تعداد زیادی از جامعه ایثارگران ما از مشکل بیکاری رنج می‌برند که البته در این مدت ما در استان از مزایای 25 درصد ایثارگران حداکثر استفاده را برده‌ایم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها نیروهایی را با عنوان قرارداد معین، پیمانی استخدام می‌کنند، که انتظار داریم که سهمی را برای جامعه ایثارگران قرار دهند.

وی افزود: در این راستا انتظار کمک و حمایت جدی مشاورین امور ایثارگران در استان را داریم و امیدواریم از این بستر نیز ظرفیت برای استخدام تعدادی از جامعه ایثارگران فراهم شود.

وی در مورد ساماندهی مزار شهدا نیز افزود: امروز در سطح روستاها 450 مزار باقیمانده که ساماندهی نشده وجود دارد که البته برای ساماندهی آنها نیز تمهیداتی اندیشیده شده و فرمانداران اعتباراتی را در نظر گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: اگر دستگاه‌هایی در سطح استان امکان و اعتباری دارند و می‌توانند در بحث ساماندهی گلزار شهدای باقیمانده ورود پیدا کنند استقبال می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه این توانمندی در جامعه ایثارگری به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بالایی وجود دارد، گفت: در حال حاضر یک هزار نفر فرزند شهید بالای 25 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد در استان داریم که برخی‌ از این عزیزان تمایل به پذیرش مسؤولیت برای خدمت هستند.

سلیمانی اذعان کرد: بانک اطلاعاتی از این افراد باید وجود داشته باشیم و اگر مسؤولیت‌هایی وجود دارد از این ظرفیت عظیم و ارزشمند که بیشترین سهم را از نظام دارند استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران مسؤولیت در رابطه با رزمندگان ندارد، اذعان کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه رزمندگان ما جزء جامعه ایثارگری ما هستند و در راه دفاع از نظام و کشور ایثار فراوانی داشته‌اند قانونی تعریف شود که آنها نیز بتوانند از حقوق و مزایای سایر ایثارگران و خانواده شهدا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۷۷/مدیرکل_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_کردستان_۴۵۰_مزار_شهید_در_روستاهای_کردستان_ساماندهی_نشده_است_تشکیل_بانک_اطلاعاتی_از_توانمندی_های_فرزندان_شاهد_و_ایثارگر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: