Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@20:16:16 GMT

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده آنان در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۰۷۸/برگزاری_سیزدهمین_دوره_مسابقات_قرآنی_کارکنان_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_و_خانواده_آنان_در_کردستان

منوچهر حیدری، رئیس اداره امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان  و خانواده آنان و هفتمین دوره مسابقات اختران فردا، 10 آبان ماه در مجتمع نور سنندج خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های مفاهیم، قرائت، حفظ و اذان برگزار می‌ شود، افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در سه سطح کارمندان و همسران،  فرزندان بالای 18 سال و فرزندان کارکنان زیر 18 سال برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به شرکت 113 نفر در این دوره از مسابقات قرآنی اعلام کرد: از این تعداد 74 نفر آقا و 39 نفر بانو هستند.

وی عنوان کرد: از 113 شرکت‌کننده این دوره از رقابت‌های قرآنی 74 نفر در رشته مفاهیم،20 نفر در رشته قرائت، 10 نفر در رشته حفظ و 9 نفر در شته اذان  شرکت کرده‌اند.

حیدری با اشاره به شرکت 44 نفر طی سال گذشته در دوازدهمین دوره رقابت های قرآنی بیان کرد: امسال با توجه به استقبال گرم کارکنان و خانواده‌های آنان در این دوره از مسابقات قرآنی 120 درصد رشد در تعداد شرکت کنندگان داشته‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: نفرات برتر هر رشته به تفکیک بانوان و آقایان به مرحله کشوری این دوره از رقابت های قرآنی راه خواهد یافت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۰۷۸/برگزاری_سیزدهمین_دوره_مسابقات_قرآنی_کارکنان_بنیاد_شهید_و_امور_ایثارگران_و_خانواده_آنان_در_کردستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: