Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@12:07:13 GMT

رئیس مجلس درگذشت حقوقدان شورای نگهبان و حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۲۲۰/رئیس_مجلس_درگذشت_حقوقدان_شورای_نگهبان_و_حجت_الاسلام_طباطبایی_را_تسلیت_گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطلع شدیم همکار صدیق شورای نگهبان آقای علیزاده که سابقه طولانی در این شورا دارد و حقوقدانی فعال بود روز گذشته دار فانی را وداع گفت.
وی ادامه داد: از خدای متعال علو درجات را برای ایشان و صبر برای خانواده‌شان مسألت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین درگذشت همکارمان حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی را که دوره‌ای نماینده مجلس بود تسلیت می‌گویم، او استاد اخلاق و مبارز انقلاب بود. برای ایشان علو درجات را مسألت داریم و به خانواده و دوستداران ایشان تسلیت می‌گوییم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۲۰/رئیس_مجلس_درگذشت_حقوقدان_شورای_نگهبان_و_حجت_الاسلام_طباطبایی_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: