Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@11:14:37 GMT

کليات طرح تعيين تکليف کارگزاران بيمه کشاورزي تصويب شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۲۲۴/کلیات_طرح_تعیین_تکلیف_کارگزاران_بیمه_کشاورزی_تصویب_شد

کليات طرح تعيين تکليف کارگزاران بيمه کشاورزي تصويب شد

خبرگزاري آريا - نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با کليات طرح تعيين تکليف کارگزاران بيمه کشاورزي موافقت کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نمايندگان مجلس در نشست علني امروز (سه‌شنبه، 8خرداد ماه) با کليات طرح تعيين تکليف کارگزاران بيمه کشاورزي با 166راي موافق، 53راي مخالف و 12راي ممتنع از مجموع 250نماينده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است، زهرا ساعي سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در خصوص کليات طرح تعيين تکليف کارگزاران بيمه کشاورزي گفت: بايد توجه کرد کارشناسان بيمه کشاورزي افراد تحصيلکرده‌اي هستند که با شرکت در آزمون و قبولي در آن اين عنوان شغلي را کسب کردند و تعيين تکليف اين کارگزاران با توجه به لحاظ بازنشسته شدن پرسنل وزارت جهاد کشاورزي صورت خواهد گرفت؛ بنابراين مخالف با موضوع کوچک سازي دولت نيست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۲۴/کلیات_طرح_تعیین_تکلیف_کارگزاران_بیمه_کشاورزی_تصویب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: