Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@15:32:14 GMT

توفیقی در مهار قاچاق در کشور حاصل نشده/ ساماندهی بازارچه‌های مرزی راه جلوگیری از قاچاق کالاها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۲۸۱/توفیقی_در_مهار_قاچاق_در_کشور_حاصل_نشده_ساماندهی_بازارچه_های_مرزی_راه_جلوگیری_از_قاچاق_کالاها

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا در سومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه تاکنون توفیقی در مهار قاچاق در کشور حاصل نشده، گفت: این امر ناشی از عملکرد دستگاه‌های متولی است، که منجر به ناراضی بودن تولید کنندگان از وضعیت تولید و قرار گرفتن کالاهای ایرانی در رده‌های آخر مصرف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اتخاذ تمهیداتی چون فزونی تبلیغات در رسانه‌ها و  بهره‌مندی از هنرمندان و اثرگذاران در جامعه می‌توان مردم را به سمت خرید کالای داخلی سوق و هدایت داد.

مرادنیا ساماندهی بازارچه‌های مرزی را در راستای ممانعت از کالاهای وارداتی مهم ارزیابی کرد و افزود: با تحقق این مهم بستر صادرات کالا برای ارتقای درآمد و معیشت مرزنشینان افزایش می‌یابد، امری که از روی آوری آنها به قاچاق کالا نیز جلوگیری می‌کند.

استاندار کردستان لزوم سازو کار و برنامه ریزی برای واحدهای تولیدی و پیگیری فعال شدن مناطق آزاد بانه به مناطق ویژه را دیگر راهبرد مهم در ممانعت از ورود کالا به مرز عنوان کرد.

مرادنیا خاطرنشان کرد: مقرر شده در برگزاری جلسه مشترک با سه استان مرزی کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی اقدام به راه‌های مقابله و مهار قاچاق کالا کنیم.

وی با ابراز امیدواری اینکه تولید در کشور با مهار قاچاق رونق یابد، گفت: آگاهی‌بخشی مردم نسبت به خرید کالاهای داخلی در شکوفایی تولید و اقتصاد که مسلما بر اشتغال افراد موثر است، مفید به فایده خواهد بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۸۱/توفیقی_در_مهار_قاچاق_در_کشور_حاصل_نشده_ساماندهی_بازارچه_های_مرزی_راه_جلوگیری_از_قاچاق_کالاها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: