Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:40:29 GMT

نمایشگاه دست سازه‌های کودکان کانون‌ پرورش فکری میبد به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۴۷۴/نمایشگاه_دست_سازه_های_کودکان_کانون_پرورش_فکری_میبد_به_روایت_تصویر

نمایشگاه دست سازه‌های کودکان کانون‌ پرورش فکری میبد به روایت تصویر

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه استانی « دست سازه‌های کودکان و نوجوانان » اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  میبد خبر، شهناز یزدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میبد گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه برپاشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از یکصد دست سازه از کودکان و نوجوانان کانون‌های پرورشی فکری شهرستان‌های میبد، اردکان، یزد، تفت، ابرکوه، بافق، مهریز در معرض دید عموم قرارگرفته است.

یزدی اظهار داشت: این دست سازه‌ها بیشتر درزمینهٔ های سفال‌های گلین، نقاشی روی شیشه، چوب، طراحی لباس‌های محلی، هنرهای بومی و عروسک‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان «از خلاقیت تا کارآفرینی»، در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برپا شده، اضافه کرد: پرورش روحیه تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، تقویت روحیه نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و اشاعه کاردستی‌ها و صنایع بومی محلی از جمله اهداف اجرای این رویداد فرهنگی است.

نمایشگاه « دست سازه‌های کودکان و نوجوانان »  کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه روزه از ساعت 9 الی 12 ظهر و تا 22 بهمن ماه در محل کانون شماره 1 حاج جلال خلیلی واقع در شهرک شهدا  پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۴۷۴/نمایشگاه_دست_سازه_های_کودکان_کانون_پرورش_فکری_میبد_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: