Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:51:12 GMT

المپیاد سازه‌های ماکارونی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۴۷۵/المپیاد_سازه_های_ماکارونی_در_دانشگاه_گیلان_برگزار_می_شود

المپیاد سازه‌های ماکارونی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

نخستین المپیاد علمی فرهنگی سازه‌های ماکارونی با مشارکت شورا و شهرداری رشت در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ابوالفضل ابراهیمی با حضور در صحن کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار داشت: انجمن علمی فرهنگی سازه‌های ماکارونی در سال 90 تاسیس و پس از آن مسابقات در بخش‌های استانی وملی انجام شدو به‌زودی نخستین المپیاد علمی خود را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسس انجمن علمی سازه‌های ماکارونی دانشگاه گیلانبا اشاره به اهداف این انجمن تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر سیستم آموزشی کشور به‌صورت تئوریک در حال ارائه است و برگزاری چنین مسابقاتی به عملی‌تر شدن مباحث آموزشی کمک می‌کند.

ابراهیمی با اعلام اینکه شورا و شهرداری رشت در سال گذشته نیز از برگزاری مسابقات انجمن علمی فرهنگی سازه‌های ماکارونی حمایت کردند گفت: در سال گذشته با تصویب مبلغ 10 میلیون تومان از سوی شورای شهر رشت کمک شایانی به برگزاری مسابقات انجمن سازه‌های ماکارونی دانشگاه گیلان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری المپیاد انجمن نیازمند مساعدت مالی شورا و شهرداری رشت هستیم افزود: برگزاری نخستین دوره المپیاد سازه‌های ماکارونی حدود 35 میلیون تومان هزینه در بر دارد و از شورا و شهرداری رشت تقاضا داریم 20 میلیون تومان از این هزینه را مساعدت کنند.

در ادامه این جلسه عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بااشاره به اینکه بررسی مزایای برگزاری المپیاد سازه‌های ماکارونی ضروری است گفت: بنده معتقدم که باید در ابتدا نفع برگزاری این المپیاد تشریح و سپس تصمیم گیری شود.

محمدحسین واثق کارگرنیا ابراز داشت: اگر قرار است شورای رشت از طرح‌های علمی دانشجویی حمایت کند معتقدم باید برنامه‌هایی در اولویت قرار بگیرد که از آن نفعی عاید دانشجویان و شهر رشت بشود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه سال گذشته حمایت شورای شهر رشت از این انجمن اطلاع رسانی نشد گفت: در سال گذشته شورای شهر رشت مبلغ 10 میلیون تومان به برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه گیلان پرداخت کرد اما حتی لوگوی شورا وشهرداری رشت نیز در بنرهای مشارکتی مسابقه درج نشد.

رضا رسولی اعلام داشت: به‌عقیده بنده می‌توانیم این مبالغ را در کارهای دانشجوی دیگری که عواید بهتر و بیشتری برای دانشجویان وشهر به‌همراه دارد هزینه کنیم.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد علمی فرهنگی انجمن سازه‌های ماکارونی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر رشت در سال گذشته در جریان مسابقات، مبلغ 10 میلیون تومان به این انجمن کمک کرد.

سیدرضا موسوی روزان خاطرنشان کرد: باید این کمک به‌گونه‌ای پرداخت شود تا نقش شورا و شهرداری رشت نیز در آن مشخص باشد.

در خپایان این جلسه، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با پرداخت مبلغ 5میلیون تومان جهت برگزاری نخستین المپیاد سازه‌های ماکارونی موافقت کردند و مقرر شد این مبلغ با نظارت سازمان فرهنگی و اداره مطالعات شهرداری رشت پرداخت شود.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۴۷۵/المپیاد_سازه_های_ماکارونی_در_دانشگاه_گیلان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: