Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@17:43:36 GMT

اجرای طرح صراط با موضوع خودسازی و تقویت معنویت درونی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۱۱/اجرای_طرح_صراط_با_موضوع_خودسازی_و_تقویت_معنویت_درونی

اجرای طرح صراط با موضوع خودسازی و تقویت معنویت درونی

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجید زنجانی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) گفت: طرح اوقات فراغت سه‌ماهه تابستان برای جوانان و نوجوانان بسیجی ناحیه امام سجاد (ع) کرج در قالب طرح نشاط و تعالی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان معلومات خوبی را در این زمینه کسب خواهند کرد.

وی گفت: این طرح در پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران کرج در تمام طول تعطیلات تابستانی برگزارشده و هدف ناحیه امام سجاد (ع) کرج از اجرای این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کرجی و پرورش استعدادهای علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی کلان‌شهر ایران کوچک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج بابیان اینکه چیزی بهتر از مفید ساختن اوقات زندگی و افزودن دانش به اندوخته‌های یک جوان بسیجی وجود ندارد اظهار داشت: در سه‌ماهه تابستان امسال نیز مانند همیشه، اردوهای جهادی در داخل پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

زنجانی ادامه داد: همچنین در تابستان امسال طرحی به نام صراط با موضوعات قرآنی برای جوانان و نوجوانان در بخش‌های حفظ کلام‌الله مجید و قرائت برگزار می‌شود که علاوه بر مفید ساختن اوقات فراغت این قشر، آنان را به خودسازی و تقویت معنویت درونی وا می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف تصور عموم، تابستان تنها فرصت استراحت و تفریح برای فرزندان نیست بلکه، اوقاتی مناسب برای تلاش و یادگیری است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج در پایان افزود: یک نیروی بسیجی روزهای عمر گران‌قدر خود را به بطالت نمی‌گذراند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۱۱/اجرای_طرح_صراط_با_موضوع_خودسازی_و_تقویت_معنویت_درونی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: