Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:26:39 GMT

آغاز سال تحصیلی با 1204 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۵۱/آغاز_سال_تحصیلی_با_۱۲۰۴_دانشجوی_جدید_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان

آغاز سال تحصیلی با 1204 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

زاهدان - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هزار و 204 دانشجوی جدید در سال تحصیلی 96-97 به تعداد دانشجویان این دانشگاه اضافه شده است.

منیژه خلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانشجویان در 54 رشته در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول به تحصیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در 11 رشته روان پزشکی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، قلب و عروق، جراحی عمومی، رادیولوژی، کودکان، بیماری های عفونی و گرمسیری، بیهوشی، داخلی، طب و اورژانس اقدام به پذیرش دستیار تخصصی کرده است.
وی گفت: همچنین از سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رشته اورولوژی دستیار پذیرش خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال 764 نفر در 17 رشته دکتری حرفه ای و کارشناسی پذیرفته شدند، افزود: امسال 128 نفر در رشته پزشکی روزانه و 70 نفر در پردیس، 56 نفر در رشته دندانپزشکی روزانه و 23 نفر پردیس مشغول به تحصیل شدند.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی 2 رشته جدید مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و علوم تغذیه در مقطع ارشد گفت: 118 دانشجوی جدید در 17 رشته در مقطع ارشد سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک چهار هزار و 891 نفر در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با توجه به گستردگی و داشتن بیش از هزار و 100 کیلومتر مرز خشکی با 2 کشور همسایه و 310 کیلومتر مرز دریایی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۵۱/آغاز_سال_تحصیلی_با_۱۲۰۴_دانشجوی_جدید_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: