Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:19:58 GMT

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان براثر عوارض بیماری فوت کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۵۳/دانشجوی_پزشکی_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_براثر_عوارض_بیماری_فوت_کرد

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان براثر عوارض بیماری فوت کرد

زاهدان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با وجود تمامی تلاش های انجام شده، دانشجوی پزشکی این دانشگاه براثر عوارض بیماری که بنا به رعایت حقوق شخصی افراد نمی توان آن را ذکر کرد به دیار باقی شتافت.

دکتر علی خواجه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تشخیص و درمان بیماری این دانشجوی بر اساس اصول علمی و با نظر پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیات علمی گروه نورولوژی دانشگاه از27 مهرماه همزمان با بستری شدن وی در بیمارستان زاهدان انجام شد به طوری که در 72 ساعت اول که زمان طلایی درمان این نوع بیماری محسوب می شود تمامی اقدامات درمانی مورد نیاز ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پیگیری روند درمان دانشجوی پزشکی افزود: با وجود اینکه تیم درمانی به تشخیص بیماری رسیده بودند اما از آنجا که ماهیت بیماری وی به گونه ای است که پاسخ به درمان، تحت تاثیر عوامل شناخته شده و ناشناخته متعددی قرار دارد متاسفانه اقدامات درمانی صورت گرفته برای نجات جان وی موثر واقع نشد و این دانشجوی پزشکی صبح امروز فوت کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی بستری این دانشجو در بیمارستان مطالبی در فضای مجازی منتشر شده بود که علت بروز بیماری را فشار کار و سختی آموزش های رشته پزشکی عنوان کرده بودند اظهار داشت: ضمن اینکه تحصیل در رشته پزشکی سختی های خاص خود را داراست اما بیماری این دانشجو ارتباطی به استرس های شغلی و تحصیلی نداشته است.
7314 **6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۵۳/دانشجوی_پزشکی_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_براثر_عوارض_بیماری_فوت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: