Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:37:39 GMT

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای امداد به زلزله زدگان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۵۴/اعلام_آمادگی_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_برای_امداد_به_زلزله_زدگان

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای امداد به زلزله زدگان

زاهدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در پی وقوع زلزله در استان خراسان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای اعزام نیروهای امدادی به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرد.

محمودرضا میری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمادگی اعزام نیرو و تجهیزات فنی جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت این دانشگاه با بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در راه اندازی بیمارستان های صحرایی ادامه داد: به محض اعلام درخواست امدادرسانی از طرف مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور، اقدام لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و بسیج جامعه پزشکی استان انجام می شود.

گفتنی است: ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه صبح امروز زلزله ای به قدرت ۶.۱ ریشتر روستای سفید سنگ شهر فریمان از توابع شهرستان مشهد را لرزاند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۵۴/اعلام_آمادگی_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_برای_امداد_به_زلزله_زدگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: