Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@15:18:12 GMT

سنین پر خطر برای بارداری/ سقط جنین و جهش ژنتیکی، عوارض قند خون کنترل نشده مادران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۶۲۱/سنین_پر_خطر_برای_بارداری_سقط_جنین_و_جهش_ژنتیکی_عوارض_قند_خون_کنترل_نشده_مادران

سنین پر خطر برای بارداری/ سقط جنین و جهش ژنتیکی، عوارض قند خون کنترل نشده مادران

خبرگزاری میزان- یک متخصص زنان و زایمان در رابطه با سنین پر خطر برای بارداری توضیحاتی را ارائه کرد. فاطمه پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: اگر یک مادر در زمان بارداری به اختلالات تیروئیدی، دیابت ویا بیماری التهابی روده مبتلا شود، بارداری پر خطری را پشت سر خواهد گذاشت.
وی افزود: در تمام این موارد، بیماری مادر باید کنترل شود، زیرا در غیر این صورت خطرات زیادی مادر و کودک را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این متخصص زنان و زایمان با اشاره به سنین پر خطر برای بارداری تصریح کرد: سنین کمتر از ۱۹ سال و بالای ۳۵ سال به عنوان سنین پر خطر برای بارداری مطرح هستند و توصیه می‌شود افراد در این سنین پیش از بارداری حتما به پزشک متخصص مراجعه و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.
پهلوانی با بیان اینکه " قند خون بالا احتمال سقط جنین را بالا می‌برد" خاطرنشان کرد: مادرانی که مبتلا به دیابت هستند باید حتما قبل از بارداری دیابت خود را کنترل کنند، زیرا قند خون بالا خطر سقط جنین و جهش‌های ژنتیکی را به شدت بالا می‌برد.
وی در خصوص بهترین زمان‌های مراجعه به متخصص از سوی زنان باردار اذعان کرد: لازم است مادران باردار تا قبل از هفته ۲۸ بارداری خود هر ماه یک بار و از هفته ۲۸ تا ۳۶ هر دو هفته یک بار به پزشک مراجعه کنند. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۶۲۱/سنین_پر_خطر_برای_بارداری_سقط_جنین_و_جهش_ژنتیکی_عوارض_قند_خون_کنترل_نشده_مادران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: