Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@20:18:23 GMT

علیرغم فشار ترامپ غول نفتی فرانسه سرمایه‌گذاری در ایران را آغاز می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۵۹۰/علیرغم_فشار_ترامپ_غول_نفتی_فرانسه_سرمایه_گذاری_در_ایران_را_آغاز_می_کند

علیرغم فشار ترامپ غول نفتی فرانسه سرمایه‌گذاری در ایران را آغاز می‌کند

به گزارش ایسکانیوز، خبرگزاری آنتی‌کراپشن اعلام کرد؛ شرکت نفتی توتال فرانسه اعتباری را جهت بررسی سرمایه‌گذاری در ایران اختصاص داده است. این شرکت قصد دارد در یک بررسی اولیه، سرمایه‌گذاری در این کشور را باتوجه به شرایط پیچیده بانکی مورد ارزیابی قرار دهد.

این غول نفتی با اینکه تلاش برای سرمایه‌گذاری در ایران را آغاز کرده است، اما تلاش می‌کند در این موضوع محتاطانه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال آمریکایی‌ها اشخاصی را در رابطه با فروش نفت ایران تحریم کرده‌اند. لذا توتال تلاش می‌کند از ارتباط با افراد خودداری کند و به طور مشترک با آنان وارد معامله نشوند.

چیزی که شرکت توتال را جذب کرده است، منابع نفتی بزرگ ایران است.

البته توتال اولین شرکت در زمینه انرژی نیست که نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران تمایل نشان داده است. ایران دارای بزرگترین ذخایر گاز طبیعی در جهان و دومین ذخایر نفت در میان کشورهای حول خلیج فارس است.

از زمانی که دونالد ترامپ بر سر کار آمده است، تلاش کرده تحریم‌های بیشتری را علیه ایران صادر نماید و آن را اقدامات تهاجمی نامیده است. این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌ها نسبت به معامله با ایران هراسان شوند.

در حال حاضر پیچیدگی‌هایی برای معامله با ایران از سوی ترئیس جمهور آمریکا اعمال شده است.

مترجم: مجتبی اسماعیلی/تایید کننده: سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۵۹۰/علیرغم_فشار_ترامپ_غول_نفتی_فرانسه_سرمایه_گذاری_در_ایران_را_آغاز_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: