Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:33:26 GMT

اظهارات دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۹۰/اظهارات_دکتر_مسعود_سلطانی_فر_در_حاشیه_نشست_مشترک_روسای_فدراسیون_های_ورزشی

اظهارات دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر کدام از رشته ها چه آبی، غیرآبی، کشتی، فوتبال یا غیره اگر خوزستان تقاضای میزبانی داشته باشدحتما این اتفاق رخ می دهد و در اولویت خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی که امروز پنج شنبه سوم اسفند در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

امیدوارم با حضور در استان های مختلف بتوانیم از نزدیک مسائل و مشکلات ورزش و جوانان را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان خوزستان هم استانی است که از جهات مختلف خودمان را مدیون آن و مردم این استان می دانیم چون بخش هایی از یکی از درخشان ترین دوره های تاریخ سیاسی معاصر ایران یعنی هشت سال دفاع مقدس در این استان رقم خورده است.

مسعود سلطانی فر افزود:

البته در استان های غربی و به نوعی همه کشور درگیر جنگ تحمیلی بوده اند ولی صحنه اصلی آن در خوزستان و استان های غربی بوده است.

مسعود سلطانی فر تصریح کرد:

فکر می کنم که استان خوزستان با توجه به سابقه ورزشی بسیار روشنی که از گذشته داشته و در خیلی از رشته های ورزشی دارای ظرفیت است باید به مسائل و مشکلات ورزش و جوانان این استان نگاه ویژه، عمیق و همه جانبه ای داشته باشیم تا به توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد:

امروز به اتفاق ۵۰ رئیس فدراسیون و معاونان به استان آمدیم و ضمن اینکه جلسه ای با حضور هیئت های ورزشی استان داریم و مشکلات و مسائل ورزشی خوزستان بررسی می شود.

وی افزود:

در بخشی از این سفر معاونان این وزارتخانه به همراه تعدادی از رؤسای فدراسیون ها به شهرستان ها سفر می کنند و انشاالله همه کمک کنیم در بخش سخت افزاری و نرم افزاری زمینه های رشد و توسعه استان را فراهم کنیم و به توسعه اجتماعی و فرهنگی استان کمک کنیم.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد:

ما واقعا فکر می کنیم ظرفیت خوبی که در بین جوانان استان است؛ زمانی یادمان نمی رود که در دهه ۵۰ وقتی تیم ملی فوتبال به میدان می رفت نیمی از اعضا فوتبالیست های خوزستانی بودند. الآن هم استان وضعیتش از جهت یک سری رشته ها خوب است هم در فوتبال و هم والیبال، بسکتبال و کشتی قهرمانانی داریم ولی فکر می کنم این استان در اکثر رشته های ورزشی دارای ظرفیت است که باید به توسعه و گسترش آن کمک کنیم.

مسعود سلطانی فر درخصوص بی احترامی الهلال عربستان در آغاز دیدار با استقلال تهران اظهار کرد:

اتفاق خوبی از سوی اعضای تیم فوتبال الهلال رخ نداد و به نوعی این بی احترامی ها در چند سال گذشته سابقه داشته است. در بسیاری از مسابقات کشورهای مختلف مرسوم است که به احترام جان باختگان حادثه یک دقیقه سکوت می کنند و متأسفانه این کار از سوی ورزشکاران سعودی صورت نگرفت و اعتراضات از سوی فدراسیون فوتبال انجام می شود.

مسعود سلطانی فر درخصوص با ضعف زیرساخت های رشته شنا در خوزستان گفت:

تمامی فدراسیون ها به خوزستان آمده اند تا نه تنها ورزش های آبی بلکه همه رشته های ورزشی مورد توجه قرار بگیرد. هر کدام از رشته ها چه آبی، غیرآبی، کشتی، فوتبال یا غیره اگر خوزستان تقاضای میزبانی داشته باشد حتما این اتفاق رخ می دهد و در اولویت خواهد بود.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد:

برگزاری رویدادهای بین المللی در استان های مختلف یکی از مهمترین سیاست های ما بوده که در یک سال گذشته آن را پیگیری کردیم و اکثر مسابقات بین المللی را در استان های مختلف برگزار کردیم. خوزستان نیز میزبان چندین رویداد ورزشی بوده است.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی در خصوص ظرفیت های اقتصادی بالای خوزستان و کمبود بودجه تیم های ورزشی گفت:

این سوال باید از مالکان باشگاه های ورزشی پرسیده شود و باید فشار بیاوریم و با هماهنگی استاندار این حمایت ها را بیشتر کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۹۰/اظهارات_دکتر_مسعود_سلطانی_فر_در_حاشیه_نشست_مشترک_روسای_فدراسیون_های_ورزشی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: