Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:39:01 GMT

همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۹۲/همکاری_دوباره_پریناز_ایزدیار_با_سعید_روستایی

همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی

پریناز ایزدیار که با بازی در «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد، در دومین فیلم روستایی هم مقابل دوربین می‌رود. او امروز به عنوان بازیگر «متری شیش و نیم» معرفی شد.

ایران آنلاین /ایزدیار این روزها فصل سوم «شهرزاد» را در حال پخش دارد و اخیرا با فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«متری شیش و نیم» برای دریافت مجوز ساخت با تهیه کنندگی پیمان معادی از وزارت ارشاد با مشکل مواجه شد و بعد از تغییر تهیه کننده و حضور جمال ساداتیان پروانه ساخت گرفت. قرار بود فیلمبرداری اوایل زمستان آغاز شود اما هفته گذشته ساداتیان اعلام کرد تاخیر در صدور پروانه ساخت باعث شده برخی بازیگران مورد نظر با پروژه‌های دیگر قرارداد ببندند و به همین دلیل فیلمبرداری سال آینده آغاز می‌شود.

پیش از این حضور پیمان معادی و نوید محمدزاده در ساخته جدید روستایی قطعی شده بود و انتخاب سایر بازیگران فیلم ادامه دارد. این در حالی‌ست که در مقاطعی از حضور امیر جدیدی و شهاب حسینی در این فیلم اخباری منتشر شده بود./آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۹۲/همکاری_دوباره_پریناز_ایزدیار_با_سعید_روستایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: