Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:59:12 GMT

صابر ابر با «آنتی گون» به صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۹۳/صابر_ابر_با_آنتی_گون_به_صحنه_می_رود

صابر ابر با «آنتی گون» به صحنه می رود

صابر ابر با نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر ابر با نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

صابر ابر که پیش از این چند شخصیت دنیای درام مانند ریچارد، هملت و کالیگولا را ایفا کرده است، این بار ۲ شخصیت کرئون و هِمون را در نمایش «آنتی گون» ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابر در این نمایش با بازیگر فرانسوی ناتالی مَتی و نوال شریفی روی صحنه می رود.

«آنتی گون» به کارگردانی علی راضی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سال سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز می کند.

فروش بلیت های این نمایش نیز از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز می شود.

عوامل نمایش «آنتی گون» عبارتند از بازیگران: صابر ابر، نوال شریفی و ناتالی مَتی، مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح نور: صبا کسمایی، طراح صدا: صفا کامدیده، طراح ویدیو: رضا وجدانی، دستیار کارگردان: محمدرضا آل طاها، عکاس: علی شیلاندری و گرافیست: سیامک پورجبار.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۹۳/صابر_ابر_با_آنتی_گون_به_صحنه_می_رود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: