Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:46:30 GMT

صابر ابر به جمع بازیگران پروژه «سی» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۸۹۷/صابر_ابر_به_جمع_بازیگران_پروژه_سی_پیوست

صابر ابر - بازیگر سینما و تئاتر - به جمع بازیگران پروژه «سی» کار مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این پروژه، همایون شجریان - خواننده پروژه‌ سی - در این‌باره گفت: تمرینات پروژه‌ مولتی‌مدیای سی از اول تیرماه آغاز شده است و در همین راستا علاوه بر بازیگرانی که پیش از این برای حضور در این پروژه معرفی شدند، چند بازیگر جدید نیز به آن‌ها اضافه شده که در بخش اجرای زنده حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها «صابر ابر» به جمع بازیگران ما اضافه شده است و احتمال حضور چند بازیگر دیگر نیز وجود دارد که به تدریج توسط روابط عمومی پروژه معرفی خواهند شد.

شجریان که قرار است آخرین تجربه‌ موسیقایی خود را با استفاده از داستان‌های شاهنامه روی صحنه ‌برد، همچنین اظهار کرد: تمام کسانی که در این پروژه حضور دارند، نه‌تنها در نقش و جایگاهی که قرار دارند ایفای نقش می‌کنند بلکه در یک کلِ‌ واحد، رویایی را تحقق می‌بخشند که امیدواریم به‌صورت یک پروژه‌ ملی در ایرانِ امروزِ ما تاثیر داشته باشد و بار دیگر همه ما را متوجه جایگاه «فردوسی» و جایگاه رفیعِ‌ او در تاریخ و ادبیات کند. پیش از این سحر دولتشاهی، امیر جدیدی و مهدی پاکدل از جمله هنرمندانی بودند که افتخار حضور در کنار آن‌ها را پیدا کردیم و حالا نیز در خدمت صابر ابر خواهیم بود.

این پروژه‌ چندرسانه‌ای با هدف هویت‌بخشی ملی با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از برترین چهره‌های موسیقی، تئاتر و همچنین انیمیشن در حالی روی صحنه می‌رود که روایتی معاصر و متفاوت از دو داستان شاهکار فردوسی را بیان و تلاش می‌کند تا مخاطبانی از نسل‌های متفاوت با استفاده از هنرهای نمایشی، موسیقی و انیمیشن به درکی امروزی از شاهنامه‌ی فردوسی برسند. خالقان این پروژه در نظر دارند گامی در جهت بازسازیِ هویت ملی بردارند.

پروژه‌ی «سی» از ۱۵ مردادماه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد با نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی علی‌اصغر دشتی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۹۷/صابر_ابر_به_جمع_بازیگران_پروژه_سی_پیوست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: