Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:51:35 GMT

توقیف یک میلیارد ریال بدلیجات قاچاق در اصفهان/ قاچاقچی مواد مخدر در یکی از ورودی‌های اصفهان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۰۶۵/توقیف_یک_میلیارد_ریال_بدلیجات_قاچاق_در_اصفهان_قاچاقچی_مواد_مخدر_در_یکی_از_ورودی_های_اصفهان_دستگیر_شد

توقیف یک میلیارد ریال بدلیجات قاچاق در اصفهان/ قاچاقچی مواد مخدر در یکی از ورودی‌های اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از توقیف محموله بدلیجات خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی که ارزش کالای کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام‌شده است، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان از دپوی تعداد زیادی بدلیجات قاچاق در انباری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستار خسروی بابیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آمد، گفت: تعداد 4 کارتن انواع بدلیجات خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

ویدر مورد ارزش ریالی کالای مکشوفه قاچاق اظهار کرد: ارزش کالای کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام‌شده است.

سرهنگ خسروی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص و تحویل وی به مراجع قضائی از مردم خواست: هرگونه اخبار در مورد کالای قاچاق را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

*جا ساز بیش از 46 کیلوگرم مواد افیونی در سقف کامیونت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر به دنبال وارد کردن مقداری مواد افیونی از جنوب کشور به استان اصفهان بودهکه بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سید تقی حسینی با اظهار اینکه کامیونت فرد قاچاقچی دریکی از ورودی‌های استان اصفهان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف شد، گفت: از این خودرو در بازرسی مقدار 46 کیلو و 373 گرم تریاک که در سقف اتاق کامیونت جا ساز شده بود کشف شد.

وی از دستگیری یک سوداگر مرگ در این خصوص خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری پلیس بوده و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

* توقیف اتوبوس‌های حامل کالای قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ حمید امیرخانی بابیان اینکه در بازرسی از این دو خودرو 165 کیلوگرم انواع پوشاک،115 کارتن لوازم‌آرایشی، یک دستگاه موتور خودروی خارجی،3 هزار و 800 کارتن کمپوت آناناس، 7بسته چای و یک دستگاه ال ای دی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد، گفت: ارزش این محموله‌های کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه 750 میلیون ریال اعلام‌شده است.

وی اظهار کرد: رانندگان هردو اتوبوس در این خصوص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۰۶۵/توقیف_یک_میلیارد_ریال_بدلیجات_قاچاق_در_اصفهان_قاچاقچی_مواد_مخدر_در_یکی_از_ورودی_های_اصفهان_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: