Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:04:03 GMT

شرایط حساس بعد از برجام در دنیا، حضور گسترده مردم در انتخابات را می‌طلبد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۲۹۹۹۹۷/شرایط_حساس_بعد_از_برجام_در_دنیا_حضور_گسترده_مردم_در_انتخابات_را_می_طلبد

شرایط حساس بعد از برجام در دنیا، حضور گسترده مردم در انتخابات را می‌طلبد

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار خود را از تک تک افراد جامعه می‌گیرد، گفت: بعد از برجام، شرایط حساسی در کشور به وجود آمده است که حضور گسترده مردم در انتخابات، بر سرنوشت این دیپلماسی سیاسی اثرگذار است.

محمدرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: انتخابات نشانی از قدرت مردم در تصمیم‌گیری سیاسی کشور است و به تبع آن، عامل مهمی در تعیین قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط حساس فعلی کشور ایرانیان احساس مسئولیت می‌کنند و مانند دوره های گذشته، در انتخابات حضوری باشکوه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: هر یک از افراد جامعه با همراه کردن خانواده، دوست، آشنا و فامیل در انتخابات 30 اردیبهشت ماه حضور یافته و سرنوشت و آینده کشور را خود تعیین کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، قدرت نظام اسلامی را بر پایه درصد حضور مردم توصیف کرد و یادآور شد: طبق بیانات رهبر انقلاب، تک تک آحاد جامعه در اقتدار نظام اسلامی، نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.

صالحی با حساس خواندن شرایط فعلی کشور در دنیا، اضافه کرد: بعد از برجام نگاه دنیا به مردم ایران است که تا چه میزان در انتخابات مشارکت دارند و دشمنان نظام، بر چگونگی حضور مردم نظارت داشته و میزان مشارکت را رصد می‌کنند.

وی یادآور شد: بعد از برجام و انتخاب ترامپ، حساسیت‌ها بر حضور مردم بیشتر شده و از سراسر کشورهای دنیا خبرنگاران در ایران اسلامی حضور یافته و میزان مشارکت مردم در انتخابات را بررسی می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در انتخابات عدد و رقم مهم است، تصریح کرد: مردم ما بارها با حضور در راهپیمایی و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، دشمن را ناامید کرده‌اند اما در انتخابات ریاست جمهوری، میزان مشارکت و تعداد افراد حائز اهمیت بوده و انتظار می‌رود هر ایرانی با احساس مسئولیت نسبت به ملیت و ادای دین به خون شهدا، پای صندوق‌های رای حضور یابد.

صالحی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، عامل ناامیدی دشمنان نظام است و امید می‌رود مردم بار دیگر با حماسه آفرینی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و امید دشمنان نظام را ناامید کنند.

وی تصریح کرد: حضور مردم و حماسه‌آفرینی در انتخابات، عامل پیشبرد اهداف نظام و تثبیت اقتدار و جایگاه ایران اسلامی در سراسر دنیا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۹۹۹۷/شرایط_حساس_بعد_از_برجام_در_دنیا_حضور_گسترده_مردم_در_انتخابات_را_می_طلبد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: