Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@14:08:52 GMT

هیچ مورد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۶۰/هیچ_مورد_ابتلا_به_بیماری_تب_کریمه_کنگو_در_مسجدسلیمان_مشاهده_نشده_است

هیچ مورد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان مشاهده نشده است

دکتر ابراهیمی گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازآسماری,دکتر ابراهیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با شایعه ابتلای فرد یا افرادی به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گزارش نشده و مردم به شایعات توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی اکبری مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت مسجدسلیمان نیز در رابطه با این بیماری گفت:بیماری تب کریمه کنگو سالهاست که در دنیا افرادی را مبتلا کرده و هرساله در کشور ما هم ممکن است افرادی مبتلا شوند. وی افزود:آخرین مورد ابتلا به این بیماری در مسجدسلیمان مربوط به سال 1387 است که یک نفر به این بیماری مبتلا شد و پس از طی مراحل درمان بهبود یافت و تاکنون هیچ مورد فوتی بدلیل ابتلا به بیماری تب کریمه در مسجدسلیمان نداشته ایم. اکبری عنوان داشت:علایم بیماری تب کریمه تب و خونریزی است که این علایم با علایم دیگر بیماری ها مشابه است اما هر تب و خونریزی را نباید علایم قطعی ابتلا به بیماری تب کریمه بدانیم. وی با تاکید بر اینکه حتی یک مورد مشکوک به این بیماری هم تا این لحظه در مسجدسلیمان مشاهده نشده گفت:مردم به شایعات انتشار یافته در فضای مجازی توجه نکنند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۶۰/هیچ_مورد_ابتلا_به_بیماری_تب_کریمه_کنگو_در_مسجدسلیمان_مشاهده_نشده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: