Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@04:56:21 GMT

فروش مار در مسجدسلیمان/ متخلفان بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۶۲/فروش_مار_در_مسجدسلیمان_متخلفان_بازداشت_شدند

فروش مار در مسجدسلیمان/ متخلفان بازداشت شدند

جامعه>محیط زیست - آنا نوشت: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: 4حلقه مار در شهرستان مسجدسلیمان از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط شد.

بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان طی گشت و پایش سطح شهرستان مسجدسلیمان موفق به کشف و ضبط تعداد 4 حلقه مار از متخلفانی که اقدام به فروش آن‌ها کرده بودند، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی ضمن قدردانی از گشت و کنترل مداوم نیروهای یگان حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در سطح شهر گفت: بر اساس قانون شکار و صید، مبنی بر ممنوعیت شکار و نگهداری هرگونه جانور وحشی به صورت غیر مجاز، در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف در زمینه‌های فوق با متخلفان براساس موازین قانونی برخورد خواهد شد.

۴۷۲۳۵

کلید واژه‌ها : محیط زیست -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۶۲/فروش_مار_در_مسجدسلیمان_متخلفان_بازداشت_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: