Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:01:08 GMT

کلنگ زنی سالن چند منظوره سردار شهید عبدی در خلیل آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۶۷/کلنگ_زنی_سالن_چند_منظوره_سردار_شهید_عبدی_در_خلیل_آباد

کلنگ زنی سالن چند منظوره سردار شهید عبدی در خلیل آباد

کلنگ احداث یک باب نمازخانه و سالن چند منظوره سردار شهید عبدی در دبیرستان دخترانه شبانه روزی حضرت خدیجه (س) شهرستان خلیل آباد همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، کلنگ احداث یک باب نمازخانه و سالن چند منظوره سردار شهید عبدی ظهر امروز در دبیرستان دخترانه شبانه روزی حضرت خدیجه (س) شهرستان خلیل آباد همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن صداقتی در این مراسم اظهار داشت: فراهم کردن زمینه های تربیتی دانش آموزان یکی از مواردی است که آموزش و پرورش باید به آن توجه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه نماز نیز یکی از مهم‌ترین عنصرهای تربیتی دانش آموزان است، تصریح کرد: ساخت نمازخانه در مدارس یک کار زیربنایی فرهنگی برای کمک به پرورش نسلی دین شناس است.

 

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با اشاره به نقش و جایگاه نمازخانه های مدارس در تقویت باورهای دینی، مذهبی و اخلاقی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: ساخت نمازخانه در مدارسی که فاقد نماز خانه هستند در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.

 

وی با تأکید بر اینکه در طول چهار سال گذشته بالغ بر 13 نمازخانه کلنگ زنی شده است، ابراز کرد: سه نماز خانه در حال ساخت وجود دارد که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

صداقتی  عنوان کرد: استارت اولیه ساخت سردار شهید محمد رضا عبدی در دبیرستان حضرت خدیجه (س) با کمک خواهر شهید عبدی شروع گرفت و ان شاء الله ادامه کار نیز با کمک خیرین انجام خواهد شد.

 

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: این نمازخانه 180 مترمربع خواهد بود و از آن به عنوان سالن چندمنظوره نیز برای فعالیت های فرهنگی دانش آموزان استفاده خواهد شد.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: 150 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز این نمازخانه در نظر گرفته شده است که بیش از 60 درصد تجهیزات و امکانات پروژه نیز تأمین شده است.

 

وی با اشاره به آموزش محله و مطرح شدن مدارس به عنوان کانون های ایمن محلات، افزود: این فضا طبق تفاهم با شهرداری و شورای اسلامی شهر مکانی برای آموزش حقوق شهروندی به شهروندان نیز در نظر گرفته می شود.

 

صداقتی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: محل نمازخانه به گونه ای تعبیه شده است که قابل استفاده برای سایر ادارات سطح شهرستان خلیل آباد نیز باشد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۶۷/کلنگ_زنی_سالن_چند_منظوره_سردار_شهید_عبدی_در_خلیل_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: