Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:59:38 GMT

اولین بانوی مسلمان بهترین الگوی زنان و دختران امروز/حضرت خدیجه (س)همسنگری باوفای نبوت بود+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۶۸/اولین_بانوی_مسلمان_بهترین_الگوی_زنان_و_دختران_امروز_حضرت_خدیجه_س_همسنگری_باوفای_نبوت_بود_تصاویر

اولین بانوی مسلمان بهترین الگوی زنان و دختران امروز/حضرت خدیجه (س)همسنگری باوفای نبوت بود+تصاویر

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز گفت: حضرت خدیجه کبری(س) بهترین الگوی برای زنان و دختران امروز در جامعه جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، پیش از ظهر امروز سه شنبه مراسم بزرگداشت سالگرد وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها با حضور پرشور بانوان روزه دار شهرستان سرباز در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عیسی اربابی ار این مراسم از حضرت خدیجه(س) به عنوان حامی رسالت نام برد و اظهار داشت: این بانوی بزرگوار عمر و زندگی پرخیر و برکت خودشان را برای اسلام و مسلمین صرف کرد.

وی افزود: این بانوی با اخلاص سهم به سزایی در ساخت و پیشبرد بنای اسلام با بهره گیری از ثروت سرشار و موقعیت و جایگاه خاص و والای که در دنیای آن زمان دارد، تا جایی که نبی مکرم اسلام صلی الله علیه واله درباره ایشان فرموده است ما قام الاسلام الاّ بسیف علیّ و مال خدیجة؛ اسلام پا نگرفت مگر به شمشیر علی و ثروت خدیجه.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) از سه جهت برای حضرت محمد(ص) قابل احترام بود، این بانوی گرامی اولین زن مسلمان و مادر فاطمه (س) بود و تنها زنی است که تاکنون تمام سرمایه خود را برای اسلام صرف کرده است.

وی در پایان حضرت خدیجه(س) و حضرت فاطمه سلام الله علیها بهترین الگو برای دختران امروز و مادران فردا هستند، تصریح کرد: یکی از بهترین الگوها برای زنان ما همسر و دختر گرامی حضرت محمد(ص) هستند چرا که تمام زندگی خود را برای اسلام و در راه حفظ دین صرف کرده اند و دو تن از چهار بانوی بزرگ جهان آفرینش هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۶۸/اولین_بانوی_مسلمان_بهترین_الگوی_زنان_و_دختران_امروز_حضرت_خدیجه_س_همسنگری_باوفای_نبوت_بود_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: