Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@12:38:02 GMT

برگزاری آئین شب شعر در سوگ خورشید در خلیل آباد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۶۹/برگزاری_آئین_شب_شعر_در_سوگ_خورشید_در_خلیل_آباد_تصاویر

برگزاری آئین شب شعر در سوگ خورشید در خلیل آباد + تصاویر

شب شعر «در سوگ خورشید» به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین شهادت حضرت علی (ع) در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین  سالگرد ارتحال ملکوتی بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهادت حضرت علی (ع)، مراسم شب شعری با عنوان «در سوگ خورشید» با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان، شب گذشته در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به همت کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد برگزار و حاضران به شعر خوانی  در وصف حضرت امام خمینی (ره)، حضرت علی (ع) و شب های قدر پرداختند.

 

علی توکلی در این مراسم با بیان اینکه آیین شب شعر " در سوگ خورشید" با هدف معرفی اندیشه معمار کبیر انقلاب به نسل جوان با بهره‌مندی از هنر شعر برگزار شد، اظهار داشت: این شب شعر فرصت برای شاعران است تا ارادت خود را با زبان گویای شعر به حضرت علی (ع) و امام راحل بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاعران در این مراسم بهترین سورده های خود را قرائت کردند، خاطرنشان کرد: شاعران در این مراسم  شعرهایی با موضوعات ماه مبارک رمضان، قرآن، شب های قدر، شهادت حضرت علی (ع)، ارتحال حضرت امام (ره) و... خواندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد همچنین از تجلیل بیش از 60 نفر از شاعران و هنرمندان خلیل آباد در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: در حاشیه این مراسم از دست اندرکاران یازدهیمن سوگواره تعزیه، اعضای کانون تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان مسابقه عکاسی عکس عاشورا، هنرمندان برتر حوزه نمایش و نمایش بصیرت عاشواریی، شاعران برتر و مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه خلیل آباد با اهداء لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۶۹/برگزاری_آئین_شب_شعر_در_سوگ_خورشید_در_خلیل_آباد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: