Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:03:58 GMT

زنگ سپاس معلم در ۱۰۶ مدرسه خلیل‌آباد به صدا درآمد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۷۰/زنگ_سپاس_معلم_در_۱۰۶_مدرسه_خلیل_آباد_به_صدا_درآمد_تصاویر

زنگ سپاس معلم در ۱۰۶ مدرسه خلیل‌آباد به صدا درآمد + تصاویر

زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور مسئولان در مدارس شهرستان خلیل‌آباد نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، هم‌زمان با به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم در 108 مدرسه شهرستان خلیل‌آباد، برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین نمادین زنگ سپاس معلم صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاه غیرانتفاعی شهید صحرایی برگزار شد.

حسن صداقتی، مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در این مراسم اظهار داشت: عنوان معلم تنها برای یک شخصیت آموزشی استفاده نمی‌شود بلکه این عنوان می‌تواند در قامت افراد زیادی به‌کاربرده شود.

وی شهیدان را معلمان جاودانه تاریخ دانست خاطرنشان کرد: عنوان معلم می‌تواند در قامت یک جانباز به‌عنوان معلم ایثار، پدر سخت‌کوش، مادر رنج‌دیده و دغدغه مندان تعلیم و تربیت نیز باشد.

صداقتی بابیان اینکه زنگ سپاس معلم در 106 واحد آموزشی نواخته می‌شود، تصریح کرد: پاسداشت معلم نیز پاسداشت تمام خوبی‌ها، کرامت‌ها و بزرگواری‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید جانبازان به‌عنوان معلمین صبر و استقامت را تکریم کنیم، اذعان کرد: بزرگان اسلام نیز تمام ما را به کرامت و تکریم توصیه کرده‌اند.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در پایان عنوان کرد: 13 گروه از مسئولین شهرستان در به‌منظور تکریم معلمان به مدارس شهرستان خلیل‌آباد می‌روند.

در پایان این مراسم از معلمان و کادر آموزشگاه غیرانتفاعی شهید صحرایی با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۷۰/زنگ_سپاس_معلم_در_۱۰۶_مدرسه_خلیل_آباد_به_صدا_درآمد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: