Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:01:33 GMT

اوپک به بیانیه همکاری اوپک و غیر اوپک پایبند می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۹۸۴/اوپک_به_بیانیه_همکاری_اوپک_و_غیر_اوپک_پایبند_می_ماند

اوپک به بیانیه همکاری اوپک و غیر اوپک پایبند می‌ماند

وین - ایرنا - یک منبع مطلع اعلام کرد که وزرای شرکت کننده در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست اوپک به بیانیه همکاری اوپک و غیر اوپک که بر اساس آن تا پایان سال ۲۰۱۸ روزانه۱.۸ میلیون بشکه کم می شد، پایبند ماندند.

به گزارش ایرنا به نقل از این منبع اگاه درمحل نشست اوپک در وین، این توافق بدین معناست که میزان پایبندی کشورها به کاهش تولید نفت که در مقاطعی از ۱۰۰ درصد تجاوز کرده بود، به یکصد درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب در حدود یک میلیون بشکه می تواند به بازار نفت اضافه شود.
برخی کارشناسان می گویند که این توافق می تواند به صورت عملی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه وارد بازار کند.
اعضای اوپک درنشست سی‌ام نوامبر 2016 (دهم آذرماه 1395) تصمیم گرفتند تولید خود را به سطح 32 میلیون و 500 هزار بشکه در روز برسانند؛ این تصمیم که از ژانویه 2017 به اجرا درآمد، در نشست‌های بعدی این سازمان تمدید شد.
نشست وزرای نفت و انرژی اوپک روز جمعه با شرکت بیژن زنگنه وزیر نفت ایران در وین برگزار شد.
اروپام**1590

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۹۸۴/اوپک_به_بیانیه_همکاری_اوپک_و_غیر_اوپک_پایبند_می_ماند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: