Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-03-29@02:06:22 GMT

مدل مانتو لیندا کیانی و مارال فرجاد در خرداد 96

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۸۱/مدل_مانتو_لیندا_کیانی_و_مارال_فرجاد_در_خرداد_۹۶

مدل مانتو لیندا کیانی و مارال فرجاد در خرداد 96

لیندا کیانی، سامیه لک، مارال فرجاد، نازنین بیاتی و سوگل طهماسبی از جمله هنرمندانی بودند که 28 خرداد 1396 در اکران خصوصی یک فیلم شرکت کرده بودند. به همین بهانه مدل مانتو این عزیزان را گردآوری کرده ایم. به گزارش نامه نیوز به نقل از سیمرغ ، اکران مردمی فیلم اکسیدان یکشنبه شب ( 28 خرداد 1396 ) در مگامال با حضور بازیگران و هنرمندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندا کیانی، سامیه لک، نازنین بیاتی، مارال فرجاد و سوگل طهماسبی از جمله هنرمندانی بودند که در این اکران خصوصی شرکت کرده بودند. به همین بهانه مدل مانتو این عزیزان را گردآوری کرده ایم.

مدل مانتو نازنین بیاتی در خرداد 1396

مدل مانتو سوگل طهماسبی در خرداد 1396

مدل مانتو سامیه لک در خرداد 1396

مدل مانتو لیندا کیانی در خرداد 1396

مدل مانتو مارال فرجاد در خرداد 1396


منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۸۱/مدل_مانتو_لیندا_کیانی_و_مارال_فرجاد_در_خرداد_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: