Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:10:57 GMT

وزارت دفاع روسیه خبر داد؛ شمار زیادی از عناصر «ارتش آزاد» به ارتش سوریه پیوستند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۸۷/وزارت_دفاع_روسیه_خبر_داد_شمار_زیادی_از_عناصر_ارتش_آزاد_به_ارتش_سوریه_پیوستند

وزارت دفاع روسیه خبر داد؛ شمار زیادی از عناصر «ارتش آزاد» به ارتش سوریه پیوستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز آشتی «حمیمیم» روسیه در سوریه خبر داد که گروهی از نیروهای وابسته به مخالفان دولت سوریه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به ارتش سوریه ملحق شده‌اند.

شبکه تلویزیونی «راشاتودی» روسیه به نقل از این مرکز که وابسته به وزارت دفاع روسیه است، گزارش کرد که شمار زیادی از نیروهای ارتش آزاد موافقت کرده‌اند که به نیروهای دولتی سوریه ملحق شوند؛ این اولین گروه از نیروهای ارتش آزاد است که به ارتش سوریه می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز حمیمیم همچنین اعلام کرد که ارتش سوریه به ۲ شهرک «الشیاح» و «داما» واقع در منطقه کاهش تنش در جنوب این کشور وارد شده‌ است.

ارتش سوریه جمعه طی عملیاتی موفق شد ۲ روستا «البستان» و «دیر داما» را در ریف شمال غربی استان «السویدا» آزاد کند.

دولت سوریه پیش از این به گروه‌های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره برای انتحاب بین دو گزینه «تسلیم یا نبرد» اولتیماتوم داده بود؛ این گروه‌ها بیشتر در استان‌های درعا و سویدا حضور دارند.

ارتش سوریه پس از پایان یافتن مهلت، صبح جمعه از محورهای روستای «البستان»، «پدافند هوایی حران» و «صما الهنیدات» عملیات خود علیه تروریستها در شرق درعا را آغاز کرد.

آمریکا در راستای حمایت از مخالفان دولت قانونی سوریه، بارها درباره احتمال انجام عملیات نظامی در جنوب سوریه به دولت سوریه هشدار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۸۷/وزارت_دفاع_روسیه_خبر_داد_شمار_زیادی_از_عناصر_ارتش_آزاد_به_ارتش_سوریه_پیوستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: