Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:58:02 GMT

عکس | پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۱۴۰/عکس_پارکینگ_موتورسیکلت_های_توقیفی

عکس | پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
خط آخرش توقیف و پارکینگ است. کلاه سرش نمی‌گذارد. نه گواهینامه دارد و نه بیمه. با نیم‌دور چرخش فرمان، از خان ‌پلیس چهار راه اول با موفقیت می‌گذرد اما کارش به هفت خان نمی‌کشد. ۰۱ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۲ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۳ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۴ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۵ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۶ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۷ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۸ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۰۹ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی ۱۰ پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی

سرهنگ علی شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی راهور تهران بزرگ در گفت‌وگوی اختصاصی به همشهری اعلام کرده، در سال ۹۵، ۵۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت در تهران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی 7‌ماه نخست سال‌جاری بالغ بر ۱۸ هزار دستگاه موتورسیکلت به واسطه تخلف روانه پارکینگ شده تا عدد توقیفی‌ها طی ۱۹ ماه اخیر به حدود ۷۰ هزار دستگاه برسد.

آمار موتورسیکلت‌های توقیفی موجود در پارکینگ‌های پلیس ۱۷۰ هزار دستگاه است که نشان می‌دهد ۱۰۰ هزار دستگاه آن، از پیش از سال ۹۵ در پارکینگ‌ها خاک می‌خورند. عدد شگفت‌تر اینکه موتورهای توقیف شده قبل از سال ۹۳ چیزی حدود ۸۰ هزار دستگاه هستند. این موتورها دست‌کم ۱۳۰۰ روز در پارکینگ‌ها رسوب کرده‌اند.

برابر قانون، موتورسیکلتی که ۶ ‌ماه در پارکینگ بماند جزو اموال ستاد اجرایی فرمان امام محسوب می‌شود و این ستاد می‌تواند آن موتور رسوب کرده در پارکینگ را درصورت الزام قانونی، برای ذوب شدن به کارخانه‌های مربوطه منتقل کند.

عكس‌ها: آژانس عكس همشهري در همین زمینه: تصادف‌ها | یافته‌های یک بررسی درباره موتورسیکلت و ماشین بهترین موتورسیکلت‌های برقی برای نبرد با آلودگی‌هوا آغاز جریمه دوربینی ۳ تخلف عمده موتورسواران در تهران فاجعه موتورسیکلت‌ها در تهران ۱۴۰۰

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۴۰/عکس_پارکینگ_موتورسیکلت_های_توقیفی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: