Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@02:09:22 GMT

درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مشهور بختیاری

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۰۵۴/درگذشت_اسفندیار_رنجبری_خواننده_مشهور_بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مرحوم اسفندیار رنجبری ساعت 9:00 صبح امروز به علت بیماری قلبی در اورژانس بیمارستان هاجر شهرکرد بستری شد، اما تلاش های پزشکان برای احیای وی نتیجه ای در بر نداشت.

مرحوم رنجبری که اصالتاً از بختیاری های شهرستان اردل از توابع استان چهارمحال و بختیاری بود در سال 1332 به دنیا آمد و در کنار کارمندی بانک به حرفه خوانندگی با گویش بختیاری و ترانه های حماسی دفاع مقدس اشتغال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال 1360 با اجرای ترانه های "گویل بهاره" ، "آهای گل" و همنوازی ده ها نوازنده در ارکستر سمفونیک تهران شهرت یافت.

مرحوم رنجبری در بیشتر برنامه های تلویزیونی شبکه های استانی چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان و برنامه های فرهنگی هنری شبکه های سراسری به عنوان سفیر فرهنگی ایل بزرگ بختیاری اثرگذار بود و در بین قشرهای مختلف به ویژه طوایف بختیاری جایگاه ویژه ای داشت.

هم اکنون پیکر مرحوم رنجبری در سردخانه بیمارستان هاجر شهرکرد نگهداری می شود تا برای مراسم تشییع و خاکسپاری برنامه ریزی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۰۵۴/درگذشت_اسفندیار_رنجبری_خواننده_مشهور_بختیاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: