Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:28:09 GMT

لاریجانی درگذشت والده سردار غلامرضا کرمی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۲۴۰۵۸/لاریجانی_درگذشت_والده_سردار_غلامرضا_کرمی_را_تسلیت_گفت

لاریجانی درگذشت والده سردار غلامرضا کرمی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده سردار کرمی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده سردار کرمی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار غلامرضا کرمی نماینده محترم ادوار مجلس شورای اسلامی

درگذشت والده ماجده جنابعالی که در دامان خود فرزندانی رشید تربیت کرد و شهیدان والامقام غلام‌عباس و حمیدرضا کرمی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته و از پروردگار متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات مسألت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1011173/P1010110/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۰۵۸/لاریجانی_درگذشت_والده_سردار_غلامرضا_کرمی_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: