Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:00:51 GMT

تلاوت قدرتمند و بدون استرس «سعید پرویزی» در مرحله فینال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۲۵۷۳۳/تلاوت_قدرتمند_و_بدون_استرس_سعید_پرویزی_در_مرحله_فینال

مجتبی پرویزی، قاری ممتاز کشورمان و برادر سعید پرویزی، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با تحلیل تلاوت برادرش در مرحله فینال این مسابقات با بیان اینکه بسیاری از قاریان هستند که تنها برای تلاوت مسابقه ای کار می کنند و خود را برای مسابقات آماده می کنند، اظهار کرد: در مورد سعید، اینطور نیست و تلاوت محفلی ایشان بسیار تأثیرگذارتر است و بارها اتفاق افتاده که بنده مشاهده کردم که مردم با تلاوت ایشان اشک ریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه تلاوت مسابقه ای سعید پرویزی نیز در حد و اندازه مسابقات خیلی خوب بود، تصریح کرد: با اینکه بنده انتظار داشتم که در ابتدای تلاوت، ایشان استرس داشته باشد، ولی هیچ گونه استرسی در ایشان ندیدم و وی توانست برنامه تلاوت خود را بسیار قدرتمند اجرا کند.

این قاری جوان با بیان اینکه از لحاظ قواعد تجویدی و دیگر قواعد نیز تلاوت سعید بسیار عالی اجرا شد، تصریح کرد: هبچ گونه مشکلی در تلاوت ایشان وجود نداشت و تنها در یک مورد بنده فکر کردم که ایشان باید در جایی وقف می‌کردند که در صحبتی که با خود ایشان داشتم مشخص شد که در رابطه با این مورد در میان داوران اختلاف وجود دارد و برخی اعتقاد دارند که باید در این نقطه از تلاوت توقف شود و برخی اعتقاد دارند که باید تلاوت را ادامه داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سعید پرویزی کاملا از قبل برای مسابقات آماده شده بود، تصریح کرد: تلاوت ایشان کاملا مسابقه ای و قدرتمند اجرا شد و با توجه به آمادگی که برای مسابقات کسب کرده بود قکر نمی کنم که نمره ای از ایشان در رابطه با تلاوت کم شود.

پرویزی در پایان ضمن آرزوی موفقیت سعید در این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از همه مردم خواست تا برای برادرش جهت موفقیت در این مسابقات دعا کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۷۳۳/تلاوت_قدرتمند_و_بدون_استرس_سعید_پرویزی_در_مرحله_فینال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: