Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@07:52:42 GMT

تاکید امام جمعه اهواز بر حمایت از کالای ایرانی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۰۷۵/تاکید_امام_جمعه_اهواز_بر_حمایت_از_کالای_ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، آیت الله موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت : مسئولان برای حمایت از کارآفرینان و محصولات ایرانی همت بیشتری کنند تا شاهد افزایش اشتغال در جامعه باشیم.
وی با اشاره به هفته ی قوه قضائیه ادامه داد : در قوه قضائیه ، قضات کارآمد ، عادل ، دانشمند و آگاه به قوانین حضور دارند که برای گسترش عدالت در جامعه تلاش می کنند و این کار یک نقش مهم و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه اهواز تاکید کرد : برای خشکاندن فساد اقتصادی قوه قضائیه و دولت همکاری بیشتری داشته شود تا این معضل به طور کلی برطرف شود.
آیت الله موسوی جزایری همچنین با اشاره به گرمای شدید هوا ، از مسئولان و نیکوکاران برای تهیه وسایل سرمایشی برای افراد کم بضاعت و مددجو تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۰۷۵/تاکید_امام_جمعه_اهواز_بر_حمایت_از_کالای_ایرانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: