Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-03-29@10:56:25 GMT

کیهان: روزنامه های حامی دولت شرم کردند خبر توقیف 9 دی و تذکر به رجا و کیهان را منتشر کنند! - نامه نیوز

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۰۷۹/کیهان_روزنامه_های_حامی_دولت_شرم_کردند_خبر_توقیف_۹_دی_و_تذکر_به_رجا_و_کیهان_را_منتشر_کنند_نامه_نیوز

اقدام حامیان دولت در توقیف یک نشریه منتقد «برجام» (توافق هسته‌ای) و تذکر به 2 نشریه دیگر آن‌قدر غیرقابل دفاع و شرم‌آور بود که روزنامه‌های حامی دولت ترجیح دادند این خبر را سانسور کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۰۷۹/کیهان_روزنامه_های_حامی_دولت_شرم_کردند_خبر_توقیف_۹_دی_و_تذکر_به_رجا_و_کیهان_را_منتشر_کنند_نامه_نیوز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: